Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
Men herre gud va det skrivs på detta ställe, man har ju fullt sjå att läsa i kapp om man råkar va borta en ynka dag
Klev upp i ottan i morse och halkade i väg ut till hästarna som var något storögda och undrade vad i hela friden matte gjorde där mitt i natta
Kl var 7.30
Fixade i ordning åt dom och sen in och väcka gubben min för lite frukost innan vi for till Falun och ögonmottagningen, igen.
På väg hem var vi in på Gg och köpte en ny dynggrep, min gamla gick sönder i morse. Väl hemma kastade jag mej i soffan och drog filten upp till näsan och slumrade en stund innan äldsta dottern med barn ramlade in genom dörren men nu har lugnet åter sänkt sej över Wikasgården.
Dijej, olyckan kommer sällan ensam men man kan inte göra nåt åt det det är bara att kämpa på. Tids nog vänder det, det gör det alltid så jag sänder en hel bunt med kramar till dej och barnen.
Lyrik, du får oxå kämpa på och jag hoppas att du kan se en ljusning även om det känns svårt. En hel bunt med kramar får du oxå.
Voff, köp sadeln, passar den inte får du väl sätta ut den på tradera igen. Den kan ju passa.
Tant Kat, härligt att höra glada, positiva tongångar från torpet!
Passar på att skicka en gäng gröningar och några bananer till den som behöver det