TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Nja .. du får nog i mitt tycke tänka till en gång till:)

rubriken Fotosafari får mig att tänka på tur för fotografering men när jag läser texten får jag intrycket att de är en fotoskola ..

du måste nog få ihop de två på ett bättre sätt

få de att framgå att tex kom till värmland o ta en härlig ridtur på fina hästar och se naturen genom kameran och om du vill lära dig mer om fotografering.så kan du göra de

men de kan ju vara bara jag som uppfatttar de så :laugh:

Men hallå......är det inte dax för den chefen att söka nytt jobb?????
Kan du inte "konspirera" ut människan på något sätt:D

Du har så rätt:laugh:
Jag var nog lite för snabb o oigenomtänkt där!
Fastnade på rubriken,liksom!

Karin, det måste nog till något mera, som gubbtjyv säger

de är bra du har å göra :laugh: men ta du en timme med hästarna ibland , du behöver rensa skallen mellan studierna o få in lite nytt syre , brukar gå bättre då:laugh:

kanslisvenska o lagtexter sliter på intelligensen vet du:laugh:

kommer o gå så bra så o nu behöver du ju inte bara nervös , du kan ju de här nu...lycka till får ge dig en cyberspark i akterkastellet :laugh:

de är bra du har å göra :laugh: men ta du en timme med hästarna ibland , du behöver rensa skallen mellan studierna o få in lite nytt syre , brukar gå bättre då:laugh:

kanslisvenska o lagtexter sliter på intelligensen vet du:laugh:

kommer o gå så bra så o nu behöver du ju inte bara nervös , du kan ju de här nu...lycka till får ge dig en cyberspark i akterkastellet :laugh:
*Tar emot sparken tacksamt* :D

Goa ni är, ni fick mig att känna lite "go"...Önskar er en god natt nu för jag måste sova...

hon kan väl ta bootsen med stålhätta o ge han en rejäl hästspark på nyläkta benbrottet och när han ligger ner en på andra benet med :angel:

då bör han vara borta ett antal månader o hon har tid på sig att radera han ur prästbetyget :devil:

kanske en något drastisk åtgärd men va fan....:devil:

Hahaha!! Ja det skulle ju vara ett sätt förstås:D
Men det verkar som om människan skulle behöva "bedövas" någon annanstans,för den där åkomman som ställer till förtret för andra lär väl inte sitta i benen :angel:

Nä gott folk,nu har jag polerat tanden o gjort allt annat som man ska göra innan man kryper ner i loppplådan:D
Så då är det väl bäst jag gör det nu då!!
God natt!!

Jag håller nog med där ang fotosafarit. Jag skulle nog vilja få med orden häst och foto i rubriken, så att de som rider fastnar för den.

Kanske nåt i stil med Fotosafari på hästryggen.
"Upplev den underbara värmländska naturen från hästryggen. Se naturen genom kamerans lins, och få tips hur du tar proffsiga kort att ta med dej hem att visa familj och vänner.
Du kommer att kunna återuppleva den underbara turen varje gång du tar fram dina foton "...typ.

Svårt det där, att få till det.

Angående lädervård och putsning. Jag kan få ett ryck på våren och gå igenom allt, men jag kan inte kalla mej puts-fetitisch ;)

God morgon! Idag är det tjugondag Knut, nu åker julen ut:) Hästarna är ute och det är dags för sista arbetsdagen för den här veckan. Yes!

J
Kanske nåt i stil med Fotosafari på hästryggen.
"Upplev den underbara värmländska naturen från hästryggen. Se naturen genom kamerans lins, och få tips hur du tar proffsiga kort att ta med dej hem att visa familj och vänner.
Du kommer att kunna återuppleva den underbara turen varje gång du tar fram dina foton "...typ.

Svårt det där, att få till det.
Det där var ju riktigt bra skrivit!:bow: Kan du hjälpa mig att få ihop något?

Till alla andra. Jag tänker ju lägga in bilderna från www.pakhesten.nu
Så det blir mycket tydligt att det har med hästar att göra. Sen har jag tänkt att min sida länkas från denna sida.

Det är ett fotokurs!:D
Företaget har massor av olika ridturer, där man självklart är välkommen att ta med sig kameran. Detta är för dom som vill veta hur man lyckas att få med sig hem, lika bra bilder som dom man ser i reklamen!

Aha,ja men då tycker jag att det i såfall skulle stå "Fotokurs från hästryggen" eller ngt sånt.
Och sedan ngt liknande det Lobell skrev. Fototips låter lite som,ja,just tips.
Äsch vad svårt!!
Men är det en kurs så blir det ju liksom lite mer än tips,eller?
Det gäller ju att få med så mkt info som möjligt,samtidigt som det ska framgå att naturen,hästarna,upplägget osv är fantastiskt,på så lite text som möjligt!
Skit svårt!
Men jag tror att folk inte orkar läsa för lång text,iallafall inte i inlednings skedet. Gäller att väcka intresset snabbt och när det väl är gjort,då orkar/vill folk fortsätta läsa.
Ja fy vad svårt.....

Är tanken att det ska vara en flerdagars tur ungefär som LuckyRiders Trailride?
Eller kortare turer? Eller både och?

God morgon...

Idag är jag totalt matt...skallen bankar som om jag vart på världens party...( vilken jag INTE VART) och kroppen är stel och svullen.... Tror det är spänningar som ska ut:crazy:...Har redan fått 2 st uppgifter å läsa,begripa och analysera...Kul...men ett riktigt uppvaknande...

Vi har halvrisigt väder så jag behöver inte känna dåligt samvete att El Camelo får stå idag heller.... Han själv gillar ju sin höboll så pass så jag tror jag nästan har en kärleksrival där....:grin:

Du ska se att du fixar detta Piraja...kommer då som en smäktande vals:banana:

Hoppas ni alla får en härlig dag...Kram å hej från mig för stunden...

Jag kan försöka klura ut nåt under dan. Får kolla din sida först.
Sen är det bra om det finns lista på hur lång tid det ska ta.
Om det går att välja mellan heldag, helgkurs osv.
Om det finns övernattning osv.

Kommer inte riktigt ihåg vad det stod, men jag kollar sen när jag vaknat lite mer.

Här skulle det bli sol idag, ser den inte än, men ingen snö iaf :)

Du fixar det :)
Annars finns jag oftast på msn. Jag har ju läst en del kärnämnen på distans redan.

Jag var inne på pakhästen och vad fint det verkar.

Ska du ha en egen hemsida och länka till den?

Jag gillade denna text:

"För dom som tycker om att rida snabbt, har vi snabba hästar
För dom som vill rida långsamt, har vi långsamma hästar
För dom som inte alls tycker om att rida, har vi hästar som
inte alls tycker om att bli ridna..."
Peter Vester

:rofl:

just lite ot
cho, var denna fotokurs/safari kommer att vara ar pa samma stalle som luky rider trailride brukas halla. alltsa det ar samma "foretag"... lucky rider ar ju gjord har i sunne trakten.. i bjalverud..
och skulle garna vilja gora trailride detta ar.. om jag har ngt att rida forstas.. valdemar ar ju pa ridlager mesta delen av sommaren.. och madeira ar busy att vara mamma.. och fjanta ar for gammal och mirri, ja lilla mirri far vaxa lite mer..

det ar torsdag,yeahhh vafflor idag.. annars inget nytt, samma sno skall skottas och sen plocka upp shiten som hastar vallte ur skottkarran.. tack och lov ar de frusna.. och sen lite tvatt och sant.. vanlig dag pa torpet.. ha en bra dag alla..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 470
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar