Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

För att inte tala om ost o kex med liite vin till:d

opps måste jobba,ha det bra alla ni som är lediga

Senast ändrad:

Mmmmm,å allt annat som är så himla gott oxå!

Carre,då delar vi minst två intressen!:angel:

Jag kan vara med på två av era intressen-Buke och ost med vin. I mitt nästa liv ska jag bli en bukesurfande husmus som zippar rödvin var kväll:D Men motionera får ni mig aldrig till........

Motionera var inte vårat intresse ;)
Det var nog hästar :love:
Motion är ju bara ett tvång...

Näee du slapp ju ifrån nakenjoggningen i alla fall vid denna vadslagningen:D
om nu inte Brimmis gömmer undan fölis

Nej,nej, motionen var vårt "icke intresse"!!
Ett onödigt ont tycker jag personligen!:eek:
Den dagen någon ser mej jogga eller löpträna eller något liknande.....ja då finns det nog bara ett att göra: Avliva!
Chansen att jag skulle tillfriskna är minimal! Och tänk bara på all smärta jag skulle få utstå....nä,bäst att avsluta lidandet:D

Mina pållar ville inte ta sovmorgon i morgon ,sa de,så det är väl bäst att jag går o lägger mej då!
God natt o sov gott alla,utom du Pinto,du gör väl bäst i att hålla dej vaken?:angel:
Oavsett om ni jobbar eller ej,ha en god natt!

Jag skulle inte göra det om jag inte var tvungen :cry:
Men måste om jag inte vill gå i stora sopsäckar för att det inte finns kläder i min storlek.
Och vi ska inte prata om när jag vill bada och hoppar i bassängen och alla barn åker upp på kanterna av att vattnet stiger i bassängen :D
Det är inte kul då jag älska att sola och bada.

Mmm jag får också försöka sova en stund.
Jobbigt att ställa om dygnet så kort tid under helgen.

Sov så gott alla.
Så hörs vi imorgon om jag kan ta mig upp ur sängen :devil:

God morgon... slinker in en stund så här på morgonkvisten för omväxlingskull.

Planerad egentligen en rejäl sovmorgon.... Men.... vaknade med ett ryck vid 5-snåret och kunde inte somna om. Lika bra att kravla sig ur sängen ... sätta på kaffehurran och sen fixa morgonsysslorna....

Hästar och hundar har fått sitt... Knäpp tyst i huset.... Det är trots allt en rätt skön stund...

Sitter nu och ser hur solen är på väg upp.... Det ser ut att bli en riktigt bra dag.. Vi får se vad den har att erbjuda..

Är ju lite motvals kärring så jag säger god natt istället:)

Alla ni som snart skuttar upp pigga o allerta hoppas ni får en bra dag,
nu ska jag snart hem o sova:D

God morgon!
Strålande sol,har varit klart o minusgrader inatt,men ser ut att kunna bli en fin dag!

Carre,förlåt,men kunde inte låta bli att skratta!
Såg framför mig när du kom gående i din sopsäck,skuttade i vattnet och alla barn for som katapulter upp längs kanterna!!:D

Syrran,jag här sitter jag oxå i min ensamhet,med en kopp kaffe,vovvarna har varit ute o nu är det dax för hästar.
Helt klart bästa stunden på dagen!:laugh:

Tajger,kör försiktigt på de förrädiska såphala hallandsvägarna! Förhoppningsvis har de redan tinat upp i solen,men ändå!

Alla ni på tant camp,ha en riktigt bra dag o kväll!

Alla vi andra ska oxå ha det förstås,fattas bara!

Pinto,sov så gott!

jag forsoker ta mig ut och hamta ho.. kroppen vill inte.. och kan inte foda pallar da jag inte har ho kvar.. sa de far sta inne tills jag ar tillbaka..
huset ar fortfarande en svinstia, och sen mina skrappasar sprack nar snon foll pa dem sa det ar trash overallt.. maste satta dem i nya pasar och ta ned..
ar i panikstadie har.. och kan se alla tanter komma upp pa garden och titta och slanga sig i bilen igen och aka hem... jaja, sa ar det.. toots yall.. aterkommer senare ngngang..

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 688
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 306
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18