Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

KL

Nu har jag pratat med hönsflocken på speakertelefon. Det var myyyycket skratt :D ( och vin och chips och ostbågar och, vin igen)

De verkade ha jätteroligt och Kat hade inte tagit livet av dem. Och massor hade de fått gjort. Nu har Kat renare bakom sin spis än vad jag har :cool:

Det går glatt till i ett torp i värmlandsskogarna ;)

Mmm kan ju bara hoppas att de slår igång datorn när de blivit lagom fnissiga då finns det ju på pränt i framtiden:D

Kan gissa att "någon" lär ha flyttat runt tangenterna på tangentbordet till dess ;)

Japp och sen ska de försöka hitta ngn undanflykt då man inte kan förstå vad de skriver:laugh:

Underbart.... Jag visste att de skulle få det riktigt roligt.... *vet* att det brukar vara fantastisk att träffas live.... Riktigt avundsjuk är jag över att de är där och jag sitter här framför datorn....

Nu tycker jag att de har dizzat oss länge nog :mad: ( ;) ) Nått litet inlägg kan de väl knappra ur sig...........

Vi får väl korka upp en vinare och syberfesta lite såhär på avstånd. Skål tjejer!!

( fast jag ska faktiskt till grannen och ta ett glas bara gubben NÅGONSIN blir duschad och påklädd. Här är det INTE jag som är den omständige.....)

Fantastiskt härligt att höra :D ... Lurar på att dra ihop nåt här någon gång framöver...;)

Tar ett glas rött,tittar på körslaget med sonen o sjunger utav h-te :D

Det värsta är att han brukar säga åt mej att vara tyst :angel:

Hmm får väl skåla i kaffe då jag ska iväg o jobba.
O dessutom så är det löningshelg,då är det bäddat för kaos:mad:

Vad skönt att dom hittat dit och har det så bra :D
Det hade varit så kul att vara med, men det får bli nästa gång :laugh:

Jag har varit ute och ridit i solen idag, men vad kallt det var och hårt i marken.
Frös en lång stund efter ridturen.

Har fått tillbaka min bärbara efter en genomgång av den :laugh: Och märker att den inte vill ta med alla bokstäver jag skriver :mad: Så jag har inte blivit mer förvirrad än förut :angel:

Ska nu brygga mig lite kaffe och sätta mig tillrätta i soffan och vänta på rapporter från tanterna och er andra som fick stanna hemma :banana:

hade vi haft deras mobilnummer kunde alla tagit hämnd i morgon bitti ju...:devil:

du o jag kan ju börja vid 0500 si så där .....:angel:

Hmm får väl skåla i kaffe då jag ska iväg o jobba.
O dessutom så är det löningshelg,då är det bäddat för kaos:mad:

Ja,DEJ är jag inte ett dugg avundsjuk på!!!:p

Lovar att författa en novell senare,så du har natt lektyr!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 688
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 306
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka