Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

Ja det blev kanonbra och flickorna gillar den oxå som tur är :D Vi har legat i som bara den i dag, jag har tur som har en alldeles egen "Byggare Bob":bow: Han är jätteduktig på att bygga. Nu fattas det bara dörrar men vi har inte tillräckligt med virke så vi får fortsätta i veckan.

Nää! Det var inga problem :laugh:
Har varit och ridit idag så kan nog kanske vara ett problem i morgon.
Hoppas det är lite varmare i morgonbitti då blir det en joggingrunda igen :devil:

Nej inte direkt men hon sa att "Är det nåt ni ska göra iordning så ska ni göra det nu för det är snart dax"

Och Anette, min uppfödare, var hit igår och kollade på Ina och hon trodde inte att det skulle bli nu eftersom vi har rätt kyligt igen men så fort det blir varmare sa hon att då är det nog dax :laugh:

Har beställt "Att få föl" boken så den kommer nog i början på veckan och då ska den lusläsas från pärm till pärm.

Näää, nu går jag ut och nattar pållarna sen kryper jag till kojs för nu är jag snart alldeles vindögd av trötthet :p

Go natt med er, vi hörs i morron :)

Jag med!
Får gå in och titta på smhi.

Sitter och väntar på att hämta min son som är på firmafest i kväll.
Blir lite segt att vänta, men det skulle inte bli så sent då han ska jobba i morgonbitti.

Det är det verkligen. Skulle varit riktigt jobbigt annars att vara orolig hela tiden.
Har haft sån tur med dom att dom skött sig så bra :love:

Samma här fast lite hönsig är man allt trots att de är stora spec. när de är ute med bågarna

Kan förstå det.
Men så farliga saker håller dom inte på med ;)

Var över på facebook och kollade men ingen uppdatering där heller :grin:

hmm inte där heller:cry:
Ja ja de har säkert göörskoj.
Det är härligt med båge hoppas på att mitt knä håller då ska jag ut i vår:)

Jag blir så sömnig när jag åker med :confused:
Och köra får jag ju inte då jag inte har något kort för det :(

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 688
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 306
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka