Sv: Tant och gubbe traden part 6
TANT CAMP INFORMATION....
Fortfarande pa gang, jag stadar som en idiot och ramlade ner fran trappstegen idag.. tur det inte var sa langt.. Jag far nog ge upp att torka hyllor hogt.. I alla fall, ngn foreslog, OM vi har tack(Horseysaker, allt fran benlindor till sadlar/selar) liggandes som inte anvands for en eller annan anledning, stoppa i lada och ta med er. Om det finns plats forstas. Nu vet jag inte om ngn behover sadlar, men kanske gjordar eller paddar.. |Trans ar ocksa populart.. Sjalv letar jag efter ett "delta" till Valdemars pelhambet sa jag kan anvanda en tygel endast.. Brun svart spelar ingen roll.. Ja sana saker, jag har grimmor som ar splirrans nya, och paddar/vojlockar.. Behover trans i ponnystorlek/cob ja ni fattar idean..
Sa har ni saker som inte anvands bara packa sa har vi tack exchange ocksa.. lovar inte att allt blir salt, men man kan ju prova..
Annars ser det lite daligt ut med hagtillverkningen, dock ar det trad som skall ner. Mkt sno annu, tror inte att det kommer att smalta bort om vi inte far + varje dag i en manad.. Men det finns att gora, sa ta era HANDSKAR, era verktyg (godselgrep behovs) er mat sovsack etc etc, och sa har vi party..
Jag ar fortfarande inte i form, men ar har nar modem later mig vara har.. Har just inge ork annu.. Har ni fragor om campen, ring garna 070-576-1796, for svarar gor jag..
Tant Ponny, ja tack jag kommer med Mirri om det ar overnatt, Han ar valuppfostrad... Ock foreslar Dingle, dar kan vi fa sovplatser och sant ocksa.. Inte dyrt heller..
Och sa de STORA nyheterna for dagen.. !!!!! Lordag handlade jag, och kopte en liten Lotto pa vagen ut.. Idag var jag hamtade foder, och checkade min lottoticket.. och JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ni tanka er, jag har vunnit pa lotto!!!! En hela 9 kronor rikare ar jag nu woohoo!!!!! (52 kronor minus insats pa 43). Sa nu hoppar jag runt som en idiot sjungandes....tror jag slog i huvet ocksa nar jag ramlade av pallen..
halsningar fran darhuset i varmlandska skogarna dar vargen springer pa gardsplan och radjuren gar in i ladan och ater upp mitt ho..