Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade kunnat följa med...om inte min hund hade brutit benet..hela sommaren förstörd......fast det får jag offra. :smirk:
Jag ger henne 12 veckor av mitt liv,hon kan ge mig många år..........Nu blev jag känslig....
Nä, jag jobbar inte på något dagis i närheten. Men Gärdet hunddagis brukar gå där. Har semester och tänkte ägna den till min egen hund. Har varit ute och gått långpromenader, men märker att hon börjat sakna kompisar.
Jag var en del på gärdet med henne innan hon fick valpar och innan vi behöll vår valp, men nu så tänkte jag att vi kunde åka dit igen. Brukar vara där sensommar och höst.
När vi hade hund (för hundra år sen känns det som snart! ) brukade vi åka ut till Waldemarsudde, för där fanns det en stor inhägnad hundrastplats där det ofta fanns massa hundkompisar att träffa. Och just den rastplatsen var så bra, eftersom vår vinthund bara sprang och sprag och sprang tills han stupade när han fick vara lös, och den inhägnaden var tillräckligt stor för honom att verkligen kunna springa av sig i och så kunde vi ju slappna av på ett annat sätt när vi visste att det var just en inhägnad (vi träffade ofta andra vinthundsägare just där ). Vet du om den finns kvar?
Hästmänniskan Ja, jag rider inte 7 timmar i veckan på de som är i full träning. Men jag gillar inte att rida varannan dag heller. Och som du skriver...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.