Tänk vad lite

Glamoroza ox

Trådstartare
som behövs för att göra mig glad.

Kan vara hur trött, grinig, arg som helst, men får man bara ett litet leende el. lite jollrande från sin lill* unge så skiner hela ens tillvaro upp :love::love:

Sv: Tänk vad lite

ja verkligen:bow:

Själv satt jag här och grät av lycka för en timma sedan av glädje att min son klarade sig utan en skråma efter bilkraschen i måndags.
Han låg i mitt knä och sov, vilket han inte gjort på månader. Såg sådär underbart oskuldsfull som bara ett barn kan göra. Inte ett bekymmer i världen...
Och att veta hur nära det ändå var att han ryktes från mig fick tårarna att stiga:love::love::cry::love:

Sv: Tänk vad lite

det va bara jag och Jason och vi klarade oss utan nåra skador båda två. Bilen e mos däremot, men det är ju bara materiella ting.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 453
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: AlinaT
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 998
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar