Tänk vad lite färg kan förändra :)

Sv: Tänk vad lite färg kan förändra :)

Ja, nu måste vi bara anpassa resten av huset efter dörren ;)

Det skönaste var spisen, efter att ha dragit ut den några cm upptäckte vi att både ungsluckan och "plåtluckan" satt knappt fast och den hade bara 1 ben! Maken la lite tyngd i ena hörnet och spisen tippa direkt. Dessutom behövde man köra potatisen i 250 grader i 40 minter för den skulle bli klar!

Den här ugnen är superstor, och har en massa olika funktioner. Dessutom är den riktigt snygg. Den har barnlås och tippskydd.
phpjpcmw7.jpg

Sv: Tänk vad lite färg kan förändra :)

De vill han säkert, han älskar bullar :D Försökte få honom att äta kex medans jag fikade med bullar och vilken utskällning jag fick!

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 329
Senast: lundsbo
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka