Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel av mig. Kollade nu, 118kr betalar jag.
Hos oss är det nästan enda chansen att bli kallad regelbundet. Det står i avtalet att du ska undersökas en gång per år. Har du ingen försäkring kan det dröja flera år mellan kallelserna.
Fel av mig. Kollade nu, 118kr betalar jag.
Hos oss är det nästan enda chansen att bli kallad regelbundet. Det står i avtalet att du ska undersökas en gång per år. Har du ingen försäkring kan det dröja flera år mellan kallelserna.
Jag betalar 255:- i månaden. Tycker egentligen att det är dyrt, de senaste åren har jag enbart gått på kontroll. Men de säger att jag hamnar så högt pga två gamla rotfyllningar och en visdomstand som ska dras ut. När visdomstanden är borta ska det bli billigare (om inget annat tillkommit) men eftersom jag väntat i 1,5 år så hann en ny avtalsperiod börja innan jag blivit av med tanden.
Det låter jättedyrt.
Jag har ingen försäkring. Min tandläkare har tagit en tusenlapp per visdomstand som jag dragit ut. Vanlig undersökning går på runt 600:- går en gång per år.
Du hade inte fått betala 255 kr då. Som sagt, det beror på ålder, hälsa och tandstatus vad du får betala
Du hade inte fått betala 255 kr då. Som sagt, det beror på ålder, hälsa och tandstatus vad du får betala