Sv: Tandläkaren ??
Jag ber om ursäkt för att mina svar kan tyckas vara lite retliga, men jag har mens och borde ge mig själv bukeförbud.
Jag ska i ärlighetens namn säga just det du själv skrev, att det är ett I-lands problem och att jag inte förstår din irritation. Men så tycker jag själv att förbokade tider är rätt ok, visst krånglar det ibland när det blir dubbelt bokat, men det går att ordna.
Kallelse får de gärna skicka, men inte färdigbokade tider. Om jag inte specifikt bett om det. Alltså det är ju lite OT och en struntsak för de flesta, men jag har väldigt svårt för det. Det är som att skicka ut medlemskort och sen måste man ringa för att INTE bli medlem, liksom, det är åt fel håll! En lapp med 'nu är det dags för infoträff, ring oss (eller logga in) och boka en tid!' är för mig lite trevligare.
Får skylla mitt humör på hormontablettkuren jag tar just nu
Jag ber om ursäkt för att mina svar kan tyckas vara lite retliga, men jag har mens och borde ge mig själv bukeförbud.
Jag ska i ärlighetens namn säga just det du själv skrev, att det är ett I-lands problem och att jag inte förstår din irritation. Men så tycker jag själv att förbokade tider är rätt ok, visst krånglar det ibland när det blir dubbelt bokat, men det går att ordna.