Talinum XX

Nittionio

Trådstartare
Har en jättetrevlig avkomma e Talinum xx. Vet någon var han finns numera?? Foto på honom? Vore jättekul att få kontakt med andra som också har avkommor e honom.

Flyinge sålde honom till en privatperson i Eslövstrakten. Sist jag hörde något (det var ett tag sedan) så bodde han kvar där.

Han stog på flyinge när jag praoade där i 8an (lääänge sedan)...men då fick man höra att man skulle akta sig för honom lite...han var tydligen ganska bitig :D

HAr åzå hört att han sålts till någon runt eslöv?!?...kan ha fel!!

jag hade ett fullblods-sto efter talinum,hon sparkades bak o högg fram!! men hon var 3 år o blev snällare senare, hon var super fin o snäll att rida. inte så fin extriört, hon var fux med bläs o en strumpa ganska liten ca 158 cm och jätte musklig!! lycka till :banana: :banana: :banana:

Tack till er som svarat, ni får gärna hjälpa mej att forska vidare!! Min Talinum häst är helt suverän! Han är snygg, brun med bläs, ca 170 cm hög. Har mkt bra gång, hoppar bra. Han är lite busig men det är bara trevligt.....Ja jag är som ni förstår mycket glad i honom!! Och det bästa av allt, jag köpte honom via Bukefalos!!! :banana:

Liknande trådar

Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 142
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: miumiu
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 217
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar