Tåliga leksaker...

Nemo

Trådstartare
Skulle verkligen behöva ett tips på bra tåliga bit-leksaker. Min leksaksmördare till hund tycker ju att det är sååå kul med leksaker, men hon lyckas banne mig bita sönder allt. Efter ett år är det EN leksak som hänger med fortfarande, och den har hon faktiskt haft i ett år. En taggig gummigrej som hon tycker mycket om.

MEN skulle behövas något nytt, så har ni några tips på bra leksaker som hundarna tycker om, samt som håller för finska lapphundständer? ;) Gärna som går att köpa på nätet, så vore jag evinnerligt tacksam.
 
Sv: Tåliga leksaker...

En "kong" har jag hört ska vara det tåligaste som finns. Man kan också stoppa lite godis i den så den blir ännu roligare.

2620.jpg


Finns att köpa via en av de större webbutikerna för hundar som börjar på H och slutar på i. ;)
 
Sv: Tåliga leksaker...

Nåt som den INTE biter sönder är ett rejält märgben. Är jättebra för att hålla tandsten borta och smakar gott. Att det inte piper bryr den sig inte om. Hundar gillar att tugga på saker, antingen det piper eller inte. Man blir frustrerad själv på detta evinnerliga pipande. Hunden bryr sig inte....
 
Sv: Tåliga leksaker...

Köpte en sån kong som föregående la in bild på. Fast en svart.
Tydligen e de svarta tåligare än de röda enligt affären.

Rekomenderar VERKLIGEN denna svarta.
Köpte en sån för ngn vecka sen, o trots ständigt tuggande är det inte en repa på den.

Hade tidigare problem att ingenting höll.
Tyg & gummileksaker höll som mest en halvtimme innan det var slaktat, vilket gjorde att vi slutade köpa saker.
Även testat saker som påstås ska hålla bra, men tji fick vi.

Men kongen den håller. Så åk o köp en sån =)

/Tobbe
 
Sv: Tåliga leksaker...

Som några redan sagt, kongar är jättebra :)
Jag har både röda och svarta, den äldsta är en röd och den har hållit i tre år hittills.
 
Sv: Tåliga leksaker...

En "kong" har jag hört ska vara det tåligaste som finns. Man kan också stoppa lite godis i den så den blir ännu roligare.

2620.jpg


Finns att köpa via en av de större webbutikerna för hundar som börjar på H och slutar på i. ;)
En sån har Bamse.
Är nog det enda som han inte har bitit sönder:D
Såg att dem finns med snöre också
 
Sv: Tåliga leksaker...

En "kong" har jag hört ska vara det tåligaste som finns. Man kan också stoppa lite godis i den så den blir ännu roligare.

2620.jpg


Finns att köpa via en av de större webbutikerna för hundar som börjar på H och slutar på i. ;)

Våran blandratik bet sönder kongen :eek: Vi har hitills inte hittat någon leksak som håller för henne :crazy:
 
Sv: Tåliga leksaker...

Vad var det för kong? Det finns ju lite olika, de som heter kong och så "kopior" som inte är av riktigt samma material.
 
Sv: Tåliga leksaker...

Det finnssmå bildäck som är gör bra.
De stora tjocka repen är gör kul att slänga med.
aktiverings kulan stor rund hård boll
med hål i som man kan lägga godis i. Den springer min hund runt med på tomten som en tok.

brand slang vet jag att många använder.
Gå ut i en välsorterad hund butik finns massa kul
eller kolla på nätet.
 
Sv: Tåliga leksaker...

Min whippet har bitit sönder hans kong! Det är en "riktig" kong och inte nån fejk.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 194
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 273
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 100
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 416
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp