Talang Skåne!

Sv: Talang Skåne!

Precis, det var den enda uttagna som bara hade startat så "lågt" ännu... :)

Jag såg inte så mycket på hur duktiga dressyrarna var eftersom hoppningen och dressyren kördes samtidigt i olika ridhus, men de som var ute på framridningen i paddocken såg ganska duktiga ut, enligt mig iaf :)

Hej !Jag kom med i talang skåne nu 2010 för dressyren!
Är det så att ni vill veta lite hur det funkar?
Kram Amalia Di Mario:)

Jag tycker det är synd att alla sånna här satsningar är för ryttare som har resulata på ganska hög nivå för jag t.ex. har inte råd att köpa en ponny/häst då min mamma är ensamstående och betalar allt med hästarna. :(

Jag skulle tycka att det var kul om dom gjorde nån slags satsning för dom som inte har nån ponny/häst. Så dom kanske får chansen till en ponny/häst att tävla och bli bättre med lr nått. :idea: :p

Nån mer som tycker det eller är det bara konstigt? :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
644
Utrustning Diskuterade säkerhetsvästar häromdagen och det där med att i princip alla (hopp-)ungdomar slänger västen längst in i garderoben och...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
15 399
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
30 955
Senast: Cambrie
·
Gnägg Hejsan! Är ny här och tänkte att jag skulle göra en liten presentation av mig och mina hästar :) Jag heter Emma, men min första ponny...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka