Tagen på bar gärning;)

Sv: Tagen på bar gärning;)

hihi vad sött!

"men mamma jag gjorde inte nåt, förresten ser du inte hur söööt jag är?!" :D

Åhh! Youtube är spärrat på jobbet pga belastning på linan... Får kolla när jag kommer hem ist! ;)

Hahaha så söt han är!

Och plötsligt blev jag väldigt glad över de "handtagslösa" dörrarna till kyl och frys. ;) (och väldigt sur över vår muppiga gåstol som bara går att svänga fram :mad:)

hihihi, vad himla söt han är! :)

Vår lille (som är lika gammal som John) har aldrig fått någon gåstol *tråkiga föräldrar*, han har tagit sig framåt så bra för egen maskin länge så det inte har "behövts", men det ser onekligen väldigt roligt ut!

hihihi, vad himla söt han är! :)

Vår lille (som är lika gammal som John) har aldrig fått någon gåstol *tråkiga föräldrar*, han har tagit sig framåt så bra för egen maskin länge så det inte har "behövts", men det ser onekligen väldigt roligt ut!

Ja John älskar sin stol. Går mycket fortare än att åla på golvet;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 284
Senast: Sasse
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 517
Senast: Gunnar
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 610
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar