fio

Trådstartare
Jag får väl starta årets första tävlingstråd då ;) *TADAA*

Så vem skall dit och vad skall ni rida? Jag skall inte rida själv men kommer ändå vara på plats med junioren och Hille som skall vara med i 100 klassen.

Sv: Tågarp

Jenny ska oxå rida 100. Tränade på banan i torsdags, tur va väl det för spökena från ifjol fanns kvar...

...mer funktionärerna som satt dumt vid trappan. Men oxå det smala nerhoppet i dungen. Nu gick hon bra på alla "dum"hinder.

Vi ska med dit, dottern planerar start i 100 cm, efter Gärdsträningen känns det rätt bra. Sen får vi se hur nerverna styr ett "egotrippat" fuxsto i bästa ålder...:angel:

Jag ska dit och lufta min halvpensionär efter hennes mammaledighet, ska rida 90-klassen.

skulle inte det komma typ torsdag? Anmälan går väl ut idag eller nått.

Jamen vilken supertävling det kommer bli! Klubben för inbördes beundran (läs FT-buke) kommer med hela FYRA stycken starter! Spännande, spännande.....

:rofl::devil::rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Europamästerskapet i fälttävlan för juniorer och young rider avgörs i polska Strzegom 21-25 augusti. Sverige kommer till start med fem...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
613
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 428
Senast: Reville
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kristianstad International Eventing fortsätter att positionera sig som tävlingsarrangör. Vid årets påskmeeting kommer det för första...
Svar
0
· Visningar
250
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod