Täckestillbehör?

pinky

Trådstartare
Vart kan man få tag i lösa delar till täcken, t.ex. T-spännen till gjordarna?

Söker även snygga, hållbara kantband och "passpoalsnören". (Eller vad det kallas för... :D)

Är det bara att hoppa in i närmsta sybehörsaffär och beställa, eller finns det specialbutiker på internet för sånt? (Det vore ju det enklaste, liksom.)

Kolla om du kan få beställa via Exklusive i Sjömarken. Jag köper alla mina täcken där och eftersom de syr på beställning borde det gå att få loss tillbehör... :D
www.exklusiv.nu

Ja, det kan ju funka, kan ju höra med dem. :)

Är det inga som fixar med täcken själva?? syr på nya gjordar när de gått sönder eller så... :confused:

Fråga hos din ridsporthandel.
Om dem är återförsäljare för Globus eller Shires så kan dem lätt beställa åt dig.
På shires finns även täckes lagning mm.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 539
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka