täckesstorlekar usa?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 803
C

cämela

kollade på ebay på roliga täcken min häst mäter 125 i täcken. kan ha max 130 och då har hon mellan 49"-51" men då kan kollar på ebay efter dom storlekarna så kommer det upp täcken för miniatyr hästar. mäter dom på andra sätt än oss? visst om ahr inches men mäter dom på anra ställen på täckerna??? nån som vet? :confused:

Sv: täckesstorlekar usa?

cämela skrev:
kollade på ebay på roliga täcken min häst mäter 125 i täcken. kan ha max 130 och då har hon mellan 49"-51" men då kan kollar på ebay efter dom storlekarna så kommer det upp täcken för miniatyr hästar. mäter dom på andra sätt än oss? visst om ahr inches men mäter dom på anra ställen på täckerna??? nån som vet? :confused:

De räknar väl sina täcken hela vägen från bogen till svansen...?
Tror att 125 är 66", men jag ska kolla upp det.

Sv: täckesstorlekar usa?

okej jo vore ju bra att veta så man inte beställer fel :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 331
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har ett halvblod ca160 cm som har 145 i täckesstorlek. Dom passar bra förutom att jag inte gillar att dom hänger så långt ner mot...
Svar
17
· Visningar
914
Senast: aglaonema
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka