Tack till dagis

G

Grazila

Mina barn har en kort period på 5 veckor gått på dagis då jag läst en kurs. På torsdag är deras sista halvdag och vi ska åter hem (100 mil bort).

De har varit fantastiska på dagis både med barnen och med mig som "fjollig" mor, ovan att lämna mina barn.
Nu funderar jag på hur jag kan tacka dem. Är det brukligt att man ger något särskilt? Ska det vara till verksamheten eller till personalen? Ge gärna förslag, för mitt i tentaplugg så känns min hjärna helt tom på alla idéer... :crazy:

Sv: Tack till dagis

Jag skulle köpa ett spel som present. Ofta är det svårt för personalen att få nog med material pga budgetar. Uppskattas av både personal och barnen.

Nåt till personalen tycker jag :) Kanske lite fin choklad eller så? Något de kan ta hem, liksom!

Tack för tipsen :) funderade på det där med spel, emn fann det svårt i affären att välja nåt till så spridda åldrar 1-6... så det blev slutligen en påse riktigt gott nymalet kaffe och en påse lyxigt te samt apelsin-Noblesse som de antingen kan äta lite själva eller bjuda några barn vid fikat om de vill/får...

Hoppas det funkar, men det kommer iaf från hjärat. De har varit så fina :love:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 472
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 230
Senast: ako
·
Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 650
Senast: cirkus
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka