TACK Neywaz

cetzyboy

Trådstartare
Tack Neywaz :bow: :bow:
För en fantastisk träningslördag på Johannesberg :love: Det var länge sedan jag hade så kul !
KRAM
/Cetzy och Cetzy

Sv: TACK Neywaz

JA!

Tack från mig med! Det var hur kul som helst. Att jag inte ramlade av för att jag skrattade så är ett under!

:banana:

Från mig med!!! När jag väl vågade mig över några mindre läskiga hinder så var det kul!!!!! Tur att jag har en snäll häst som hjälper sin livrädda matte!!!

När blir nästa gång?

Vad var det för träning? Berätta gärna för oss som inte var där :)

Jag vill oxå snart igen !!
Skall vi satsa på en hunting i vår ???? Min kompis sa att det var en i April i Uppsala ev.
/Cetzy

Ja, ifall den är på max 50 cm ;) jag tror inte att det är något för mig. Dessutom måste man väl ha fälttävlanskort för det?

Oj!! :o Tack detsamma för tacken hi hi :bow:

Vad skoj att ni tyckte det var kul!!! Jag hade himla kul jag med, synd bara att jag inte kunde stanna kvar och prata med er mer efteråt...mitt lilla hingstskrälle kom på vad han var ;) :devil:

Så....någon som vill med igen då? Nu är det ju rätt knappt om tid till vintern, men jag funderade på om vi skulle ta en träningsdag på Näs gård nästa gång? De har andra hinder, bland annat en VATTENGRAV! he he heeee! :D

Mer terräng till distanshästarna - och ryttarna! :banana:

Med risk för att låta korkad...

Vad är hunting?????

;) :smirk:

Ja för att förklara närmare för desert wind så hoppar man först en "vanlig" hoppbana, sedan direkt ut i terrängen (om jag inte minns fel) Har FÖR mig att man måste vara felfri på hoppbanan för att få gå ut i terrängen? Ingen dressyr som sagt - så det slipper vi träna ;) :D

Och sen hur väl det här passar in på distanssidan kan inte jag uttala mig om - men kul är det! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 330
Senast: Thaliaste
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 866
Senast: Glimra
·
Hemmet Inspirerad av en annan tråd och för att inte trådkapa blir jag lite nyfiken på vad folk har för intressanta och gärna positiva anekdoter...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 406
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025