Ta tillbaka begärda dagar

H

Hot Shot

Har begärt föräldrapenning för imorgon och fredag men ska nu hoppa in och jobba dessa dagar. Måste jag ringa till försäkringskassan och säga till eller går det att fixa själv på nätet.

Tacksam för svar! :)

Sv: Ta tillbaka begärda dagar

Du får nog ringa och prata med dom. Jag jobbade en natt för 2 v sen och då kunde jag inte ändra själv iaf. Men det gick ju smidigt när de gjorde det :)

Du kanske kan maila till dem ifall du inte har möjlighet/lust att ringa.
Har för mig att jag kontaktat dem på det viset när jag fick hoppa in oplanerat på jobbet. Det var inga problem att fixa till det.

Bättre att göra så än att de kommer på dig med att "fuska".

Har begärt föräldrapenning för imorgon och fredag men ska nu hoppa in och jobba dessa dagar. Måste jag ringa till försäkringskassan och säga till eller går det att fixa själv på nätet.

Tacksam för svar! :)

Jag ringde in och pratade med dom och tjejen sa att jag skulle ringa tillbaka om jag behövde ändra nån mer gång.. Men en kompis sa att det skulle gå och fixa på nätet..

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 609
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
12
· Visningar
904
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka