Ta med torktäcke?

vinkelina

Trådstartare
behöver ett snabbt svar. Skall hämta hem mitt sto nu, men funderar på vädret. Hon har troligen gått ute ett par timmar i ösregn. Plus 15 grader ute. Skall åka transport 1h ca. Har ej möjlighet att torka henne innan.

Tycker ni att jag skall slänga på henne ett fleece täcke i transporten? funderar om hon riskerar att bli kall ( oki, det är varmt ute) eller skall jag chansa på att hon ej blir det.

Skall hämta hem från hingst, och är lite nojjig, vill ju att de skall fastna ett litet för där

Sv: Ta med torktäcke?

släng på ett tunt fleece täcke eller typ nät täcke, har du snäll häst så kan du ju stanna och ta av det på väg hem om det blir för varmt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 800
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par...
2
Svar
34
· Visningar
5 176
Senast: lizzie
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 904
Senast: ako
·
Foder & Strö Jag har ett litet dilemma till hösten... vet är det är flera månader dit men kan inte sluta grubbla vad som ska funka bäst.:crazy: Vill...
Svar
9
· Visningar
1 367
Senast: Lindsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka