Ta med hund till Furuvik

Kilauea

Trådstartare
Funderar på att åka till Furuvik i sommar, dels för att jag själv vill titta på djur, dels för att miljöträna hunden.
Någon som varit där och tagit med hunden? Hur fungerar det, ser man djur ändå?
Tex står det, såklart, att man inte får ta med hunden inomhus där de har regnskogen. Vi kommer vara två, så antar att vi får gå en i taget, men det känns samtidigt lite trist.
Nästan så man ska hoppas på regn så man kan lämna vovve i bilen ett tag :p

Sv: Ta med hund till Furuvik

Hej!
Det funkar jättebra med hundar på Furuvik, Du kommer att se dom flesta djuren utan problem

Ha det så trevligt!

Sv: Ta med hund till Furuvik

Vi har haft med hunden på furuvik. Det var inte varmt och väldigt lite folk, så det var inga som helst problem.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 034
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 555
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 102
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka