Ta med hund till Furuvik

Kilauea

Trådstartare
Funderar på att åka till Furuvik i sommar, dels för att jag själv vill titta på djur, dels för att miljöträna hunden.
Någon som varit där och tagit med hunden? Hur fungerar det, ser man djur ändå?
Tex står det, såklart, att man inte får ta med hunden inomhus där de har regnskogen. Vi kommer vara två, så antar att vi får gå en i taget, men det känns samtidigt lite trist.
Nästan så man ska hoppas på regn så man kan lämna vovve i bilen ett tag :p

Sv: Ta med hund till Furuvik

Hej!
Det funkar jättebra med hundar på Furuvik, Du kommer att se dom flesta djuren utan problem

Ha det så trevligt!

Sv: Ta med hund till Furuvik

Vi har haft med hunden på furuvik. Det var inte varmt och väldigt lite folk, så det var inga som helst problem.

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 932
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 651
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka