Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag kommer inte ha sådant med mig.Strunta i apoteket. Det ar bara om du har opiata mediciner som det kan valla problem.
Jag vill inte åka p.g.a. stressen med packningen. Det känns inte värt det. Jag behöver inte läsa om resmålet. Ointressant. Jag ska dit p.g.a. jobbet så det är ingen självvald semesterresa.
Flyget går 11.00 . Jag vet inte hur jag hittar till Sky City och bara det gör mig skitstressad. Arlanda lär ju vara gigantiskt. Jag har aldrig varit där och jag har aldrig varit utomlands (utom Norge när jag var 15 och Finland när jag var barn.)
Jag rider, klipper gräs, gräver, läser på Buke, går promenader o.s.v. Egentligen sitter jag nog nästan aldrig still. Så bara tanken på att jag måste det göra det i 4 timmar gör mig lätt hispig.Vänd på det. Vad gör du när du är ledig annars? Mycket av det går att göra på planet också. Inte allt, men mycket.
4h är inte lång tid.
Det finns inget att planera. Vad jag gör med hus och trädgård är en fråga om ork och tid. Det går inte att planera. Och idéer kommer alltid spontant. Jag kan inte pressa fram sånt.Andra förslag:
Rätt tråkiga saker, kanske. Men varför inte syssla med sådant när man ändå är tvingad att sitta en stund? Det krävs ju inget mer än ett litet block och en penna.
- Planera din trädgård, eller andra kommande hus- och hemprojekt
- Gör veckomatsedlar för hela året
- Titta över din budget, och justera den ev.
Jag ska flyga i morgon och kommer då sitta på planet i nästan 4 timmar. Frågan är hur man står ut. Att läsa under tiden går bort eftersom jag inte orkar göra det mer än en kort stund i taget. Jag tänkte jag skulle brodera men får man ta med sig en liten trubbig stramaljnål på flyget? Jag antar att man inte får ta med sig en sax men får man ta med en potatisskalare i stället? Min är av en modell där skärdelen sitter i en plastbygel.
Om man inte får ta med utrustning för broderi, vad kan man då göra i stället för att inte börja klättra på väggarna?
Jag är inte negativ. Jag har åsikter. Och jag vill faktiskt inte krångla med sånt här.Rita, lös sodoku, köp en korsordstidning, läs skvallertidningar, lyssna på podd eller ljudbok, spela spel på telefon/ipad/dator, dagdröm och kika på molnen, skriv dagbok, lyssna på musik, ja det finns massor att göra. Har för mig att Norwegian brukar ha wifi också?
Fattar inte att du har sån panik för 4 timmar. Andas och ta det lugnt, njut av att du inte kan smsa, sitta på Facebook och stressa runt. Som någon annan skrev kanske du behöver lära dig att ha tråkigt.
Njut av att du får lov att resa med ditt jobb och upptäcka nya länder och träffa nya människor. Jag lovar att livet blir lättare om du slutar vara negativ mot precis allt.
Ang schampo. Worst case, häll över i fryspåsar som du knyter en knut på. Sedan är det bara att riva upp ena hörnet när du ska använda.
När man är van att vara aktiv går det inte bara att slå sig ner.Rita, lös sodoku, köp en korsordstidning, läs skvallertidningar, lyssna på podd eller ljudbok, spela spel på telefon/ipad/dator, dagdröm och kika på molnen, skriv dagbok, lyssna på musik, ja det finns massor att göra. Har för mig att Norwegian brukar ha wifi också?
Fattar inte att du har sån panik för 4 timmar. Andas och ta det lugnt, njut av att du inte kan smsa, sitta på Facebook och stressa runt. Som någon annan skrev kanske du behöver lära dig att ha tråkigt.
Njut av att du får lov att resa med ditt jobb och upptäcka nya länder och träffa nya människor. Jag lovar att livet blir lättare om du slutar vara negativ mot precis allt.
Ang schampo. Worst case, häll över i fryspåsar som du knyter en knut på. Sedan är det bara att riva upp ena hörnet när du ska använda.
En sudoku räcker i mellan 3-10 minuter så det räcker inte.
Klart jag visste att jag skulle åka. Jag har vetat i flera månader. Men jag har bara totalignorerat krånglet med flyget.Visste du inte tidigare att du skulle ut och resa? Du hade ju sluppit stressen om du funderat över de här frågorna tidigare.
Hur som helst, tips på vad du kan göra på flyget. Dagdröm, knyt armband, lös korsord eller sudoku, ha tråkigt (ärligt talat, det är nyttigt att ha tråkigt ibland), lyssna på podd eller ljudbok, läs något, planera en resa/ommöblering etc (även om det aldrig blir av så är det kul att planera), vila, brodera som du tänkt, rita i målarbok... Fyra timmar är ingen lång flygning, fundera på vad du gör när du sitter stilla hemma och ta med ett par olika alternativ. Det kommer gå jättebra!
Eller ladda hem en app med sudoku så har du obegränsat antal. Jag har Fingerarts Sudoku 2 till min iphone, den trevligaste sudokuappen jag hittat.Lös flera sudoku än bara en. Köp en tidning med sudoku och/eller korsord så har du att göra ett tag. Det finns ju supersvåra också om du är bra på sånt, så köp den svåraste tidning du kan hitta. Det kommer räcka ett tag.
Jag är inte negativ. Jag har åsikter. Och jag vill faktiskt inte krångla med sånt här.
En sudoku räcker i mellan 3-10 minuter så det räcker inte.
När man är van att vara aktiv går det inte bara att slå sig ner.