Ta med/göra på flyget

Tips om man har svårt att sitta still och koncentrera sig.
Spana in en barnfamilj med barn i ca ettårsåldern. Flirta in dig hos knodden och när du fått bra kontakt erbjuder du dig att ta hand om underverket under flygningen för 500:-. Föräldrarna kommer tycka att det är som hittat! De lär kunna då sova sig igenom hela resan och ta igen lite förlorad sömn. För 750:- kan du även mata knodden med Semper spagetti och köttfärssås. Och för 1 000:- kan du slänga in samtliga blöjbyten (fast du måste ha väldigt tråkigt för att vilja byta en ordentlig bajskatastrof (för av ngn anledning blir det alltid en sådan i luften) på en flygplanstoalett.

Inte en tråkig sekund, OCH du tjänar pengar på kuppen!

/ Whirlie som gjort 11-timmarsflygningar med sin lilla ligist några gånger och aldrig hunnit ha tråkigt (eller sova).

(Hoppas du har överseende med min "humor" i inlägget)
:rofl: :rofl:

Alltså, jag och barn....:angel: Jag har ingen aning om hur de liven fungerar. Tanken på att ta hand om dem ger mig nästan lite panikkänslor.

Trots hela denna tråden hoppas jag du får en (härligt) överkomlig resa och kan känna dig lite tryggare till nästa liknande situation :bump:

Får flashbacks till min enda utomlandsresa ensam på ett tysk tåg. Jävlar vad jag googlade mycket innan den resan och hur många kartor jag studerade över den där stora flygplatsen jag inte en minns namnet på. Har i princip inga minnen alls av resorna dit och hem mer än att jag älskade att flyga väl på planet :heart men resten av vistelsen i tryggt förvar hos företaget minns jag massor av. Jag är inte heller någon resmänniska...

Mvh största nojan är alltid hur jag ska förstå var man får parkera bilen :arghh:

Trots hela denna tråden hoppas jag du får en (härligt) överkomlig resa och kan känna dig lite tryggare till nästa liknande situation :bump:

Får flashbacks till min enda utomlandsresa ensam på ett tysk tåg. Jävlar vad jag googlade mycket innan den resan och hur många kartor jag studerade över den där stora flygplatsen jag inte en minns namnet på. Har i princip inga minnen alls av resorna dit och hem mer än att jag älskade att flyga väl på planet :heart men resten av vistelsen i tryggt förvar hos företaget minns jag massor av. Jag är inte heller någon resmänniska...

Mvh största nojan är alltid hur jag ska förstå var man får parkera bilen :arghh:
Det går nog bra. Nu har jag ju rett ut frågetecknen så resten ordnar sig säkert. Jag åkte till Stockholm igår kväll och åker till Arlanda om några timmar.

Du får gärna uppdatera med vad du tyckte efteråt! Hoppas det gått bra. Jag tycker det är trist att flyga men att det är så kul att se nya platser att det uppväger.
Det gick bra hela vägen! Broderiet jag tog med mig räckte till. Tidningen och målarboken förblev kvar i väskan.

Men det där med att flyga är väl ingen total favorit. Jag hade inte funderat så mycket på det men när vi lyfte kom tanken att "F-n det här är ju inte normalt. Människor ska inte flyga. Det ska bara fåglar göra."

Det gick bra hela vägen! Broderiet jag tog med mig räckte till. Tidningen och målarboken förblev kvar i väskan.

Men det där med att flyga är väl ingen total favorit. Jag hade inte funderat så mycket på det men när vi lyfte kom tanken att "F-n det här är ju inte normalt. Människor ska inte flyga. Det ska bara fåglar göra."

Men vi ska inte rida, åka bil eller surfa på Buke heller......

Äntligen! Jag har fan undrat hela dagen. Kom hon med planet? Kom hon med RÄTT plan? Sitter Magiana i själva verket i Krakow just nu - och gråter?

Tack för update :up:

Så roligt att det gick bra, nu behöver du inte känna samma stress och oro för att flyga, nu är det en känd situation. Starkt gjort, heja dig!!!

Magianas broderi.

433797_a_p_001_a.jpg

:rofl:

Nä. Inte riktigt. ;)
På tal om broderi - och helt OT - så såg jag något som var väldigt piffigt (tyckte jag i alla fall :D). Det var en tjej i en inredningsgrupp på fb som broderade romantiska blommönster på gamla silar, rivjärn och liknande prylar i metall. Det var väldigt dekorativt när hon hade dem hängandes i köket.
Fast det kanske inte precis funkar på flyget.... :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 969
Senast: gul_zebra
·
H
Hundhälsa Har kommit till en punkt till slut där jag tvingas med veterinärens hjälp att kapitulera och inse att jag inte kan hjälpa Pingla då hon...
2
Svar
20
· Visningar
5 653
Senast: Hjalti
·
Hästmänniskan Jag antar att jag egentligen mest skapar den här tråden för att skriva av mig lite, men om någon har några råd så tar jag tacksamt emot...
2
Svar
20
· Visningar
4 327
Senast: Ponylove
·
G
Hästvård Jag har en nära bekant som jag just nu är hästvakt åt pga att h*n har åkt utomlands .Jag har påpekat brister upprepade gånger för...
Svar
8
· Visningar
1 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka