Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gud vad folk verkar klara körkortet snabbt
Jag körde mängder av lektioner februari-juni förra året och hann ändå inte bli klar för uppkörning. Dock har jag hört nu att för den körskolläraren får alla ta många lektioner. Tror inte hon är girig utan bara (för?) noggrann.
Lycka till @machafuko!
Kan inte nog instämma i det.Kör så mycket du bara kan, det är antalet mil som gör dig till en bra förare och inte hur snabbt du klarar kortet. Jag ser allt för många dagligen i trafiken som skulle behöva sätta sig på skolbänken igen och det märks även tydligt i alla diskussioner här på buke vad som är lagligt eller olagligt i trafiken att många inte har koll.
Har du möjligheter att övningsköra privat så gör det parallellt med körskolan.
Jag har nyligen (äntligen) börjat övningsköra och funderar på ungefär hur lång tid det kan ta. Förstår såklart att det är högst individuellt, men tänkte kolla av här inne för nyfikenhetens skull.
Hur länge och mycket övningskörde ni innan ni tog ert körkort?
Jag har nyligen (äntligen) börjat övningsköra och funderar på ungefär hur lång tid det kan ta. Förstår såklart att det är högst individuellt, men tänkte kolla av här inne för nyfikenhetens skull.
gud vad folk verkar klara körkortet snabbt
Jag körde mängder av lektioner februari-juni förra året och hann ändå inte bli klar för uppkörning. Dock har jag hört nu att för den körskolläraren får alla ta många lektioner. Tror inte hon är girig utan bara (för?) noggrann.
Lycka till @machafuko!
Min var också jättenoga. Men jag tycker att det är bra.
Beror mycket på hur du känner det med din körlärare med. Alla människor klickar inte och mitt tips är att om du inte är nöjd (av vilken anledning somhelst) be om byte av körlärare direkt! Slösa inte tid och pengar om det inte känns bra i magen!
Beror mycket på hur du känner det med din körlärare med. Alla människor klickar inte och mitt tips är att om du inte är nöjd (av vilken anledning somhelst) be om byte av körlärare direkt! Slösa inte tid och pengar om det inte känns bra i magen!