Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, när jag läser sånt här är jag glad att jag inte satt något bett i munnen på min. Tur att jag inte lyssnade på alla "min häst har sina vargtänder kvar och han är 15 år och rids ändå!"Jag gjorde det misstaget att lita på en när jag köpte min första unghäst. De sa att vargtänderna var ute och så var de inte de. Jag litade på min instinkt så efter inridning och de inte blev bättre med munnen så kollades tänderna, skadan redan skedd. Men då var jag helt enkelt godtrogen. Han är idag 6år gammal och är fortfarande känslig i sin mun som bara den.
Samma sak med 3åringen jag köpte i Maj, longerad med bett endast, men nu när vargtanden är borta och han fick långt sommarlov från bett så är han fortfarande grinig med bett i munnen. Men endast när man sitter på, så jag jobbar på det från backen och han blir långsamt bättre. Det är fortfarande en lång väg kvar, så gör dig själv en stor björntjänst och ta ut dem
Oj, när jag läser sånt här är jag glad att jag inte satt något bett i munnen på min. Tur att jag inte lyssnade på alla "min häst har sina vargtänder kvar och han är 15 år och rids ändå!"
Jag gjorde det misstaget att lita på en när jag köpte min första unghäst. De sa att vargtänderna var ute och så var de inte de. Jag litade på min instinkt så efter inridning och de inte blev bättre med munnen så kollades tänderna, skadan redan skedd. Men då var jag helt enkelt godtrogen. Han är idag 6år gammal och är fortfarande känslig i sin mun som bara den.
Samma sak med 3åringen jag köpte i Maj, longerad med bett endast, men nu när vargtanden är borta och han fick långt sommarlov från bett så är han fortfarande grinig med bett i munnen. Men endast när man sitter på, så jag jobbar på det från backen och han blir långsamt bättre. Det är fortfarande en lång väg kvar, så gör dig själv en stor björntjänst och ta ut dem
På vilket vis kan du få det till att bli en björntjänst att ta bort vargtänder? En björntjänst är inte något positivt precis och att ta bort vargtänder ser iallafall jag som något positivt.
Min häst är 4 år och hon har vargtänder. Skulle ni be en veterinär att ta bort dom?
Orsakar dom alltid problem vid ridning med bett? Har era hästar vargtänderna kvar, hur går det?
Om man läser resten av inlägget MattiZ skrivit så tror jag nog att den meningen är felformulerad. Allting innan säger 'ta ut dem så fort du kan'.På vilket vis kan du få det till att bli en björntjänst att ta bort vargtänder? En björntjänst är inte något positivt precis och att ta bort vargtänder ser iallafall jag som något positivt.