Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpa större garderob?Sytt färdigt tunikan i världens finaste tyg och är dessutom nästan klar med den enfärgade jag påbörjade efter.
Med det här tempot kommer jag ha en helt ny garderob till hösten!
Dessutom minskar tyglagret.
Problemet är bara att det redan är fullt i garderoben så nu måste jag rensa den asap.
Du har ingen dubbelhäftande tejp annars?Hmm. Inser att jag behöver en limpenna. Vill ha en NU men hittar ingen butik i närheten som har. Frågan är, ska jag ta Vlisofix istället (eller fållband saab något annat märke) eller ska jag ha tålamod? Är till applikationerna på filten.
Tror limpenna blir bäst va?
Nää har inget dubbelhäftande hemma..Du har ingen dubbelhäftande tejp annars?
Ja limpenna är toppen! Jag tror jag har 3 pennor samtidigt, ligger på olika ställenNää har inget dubbelhäftande hemma..
Men nu har jag hittat en butik som har penna! Tror jag kan ha nytta av det framöver också.
Jag har ju varit lite konservativ på den fronten hittills, såna nymodigheter sysslar jag inte medJa limpenna är toppen! Jag tror jag har 3 pennor samtidigt, ligger på olika ställen
Får inte plats i rummet (eller någon annan stans) så är inget alternativ.Köpa större garderob?
Minns inte vilken helg den går, men tanken är att åka dit! Blir det fredag eller lördag så ska jag försöka heja!Är det någon som ska till Symässan i Partille? jag ska dit för första gången, ska hjälpa moster Bibis Tyger på fredagen och lördagen
Kul! Jag kan ha privatlektioner med digJag har fått en symaskin
Oklart om jag kommer orka lära mig sy, haha.
Så fin den är!Fick ihop en klänning! Kommer ha den på mig på fredagen eller lördagen på mässan
@Ceta den är 23-25 Augusti
Visa bifogad fil 151131
Tack snälla!Så fin den är!
En riktlinje är att 4-6 mån = 68, 7-9 mån strl 74, 10-12 mån strl 80, 12-18 mån 86Tänkte börja på overall till bebis till vintern. Försöker räkna ut vilken storlek som blir lämpligast. Hellre för stort än för litet är mitt motto.
Men hur är Ottobre i storlekarna? Och hur sjutton ska jag kunna räkna ut vilken storlek han kommer ha om fyra månader?
Det är inte samma som jag hittat på typ KappAhl och LindexEn riktlinje är att 4-6 mån = 68, 7-9 mån strl 74, 10-12 mån strl 80, 12-18 mån 86
Det var från LindexDet är inte samma som jag hittat på typ KappAhl och Lindex
Bebisstorlekar är förvirrande
Haha det var nog Polarn och Pyret jag kollat påDet var från Lindex
Denna tabell går jag efter kommer inte ihåg var jag hittat den dock. Visa bifogad fil 151208