Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår din känsla. Vad var det som gick fel tror du!Är så besviken. Sydde ett för mig nytt mönster och blev precis klar. Ett par pajamasbyxor som jag hoppades skulle kunna bli fina att sy i roligt tyg senare. De sitter inte bra alls, är inte bekväma och gillar inte tyget heller Inget jag sytt senaste tiden har blivit bra så det känns lite nedslående.
Tror väl egentligen att det mest handlar om att mönstret inte uppfyllde mina förväntningar. Kanske i kombination med tygvalet men det var ändå bomullsflanell. Mitt utförande i just det här fallet var det inget fel på.Jag förstår din känsla. Vad var det som gick fel tror du!
Så jobbigt när det inte lirar. Jag har ett byxmönster som jag nu använt till 6 par byxor i olika material och alla är olika trots samma mönster. Lite spännande ändå att det skiftar så mycket beroende på material.Tror väl egentligen att det mest handlar om att mönstret inte uppfyllde mina förväntningar. Kanske i kombination med tygvalet men det var ändå bomullsflanell. Mitt utförande i just det här fallet var det inget fel på.
Är det tjockare med tyg på den sidan hanarna sitter?Jag får inte tryckknappar att sitta kvar! Hanen lossnar.. tycker jag trycker och trycker, men de lossnar ändå. Bara hanarna. Taggknappar i metall, satta med prymtång.
Kan jag ha satt honorna fel och det påverkar? Fast då borde väl de lossna kan jag tycka. Äsch jag vet inte.
Hjälp!
Nä, det är samma. Två lager trikåÄr det tjockare med tyg på den sidan hanarna sitter?