Trott
Trådstartare
Det är en skärmatta min är 90x120 cm, men det finns även mindre.Vart får man tag på dylikt underlägg?
/Lizzie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en skärmatta min är 90x120 cm, men det finns även mindre.Vart får man tag på dylikt underlägg?
/Lizzie
Det är en skärmatta min är 90x120 cm, men det finns även mindre.
Sambon köpte en på Amazon till mig, den var lite större än bordet jag syr vid så vi har kapat den lite.Tack. Jag har en liten som jag använder vid korttillverkning. Att det fanns i din storlek hade jag ingen koll på. En sådan måste införskaffas!
/Lizzie
Den I min storlek är dyr, rubt 900 kr tror jag på Amazon (typ 1500-1900 i svenska butiker tror jag), men 60x90 är mer vanlig storlek och är inte lika dyr, runt 500 kr. Finns större med, men då blir dom ännu dyrare tyvärrTack. Jag har en liten som jag använder vid korttillverkning. Att det fanns i din storlek hade jag ingen koll på. En sådan måste införskaffas!
/Lizzie
Jag vill ha sådana leggingsDagens sömnad: återbrukade ett par av mina gamla leggings som var utslitna mellan låren och sydde ett par åt brorsdottern i strl 110. Sen till marknaderna 2 pyjamaser strl 68, 2 shorts (122 & 98) och ett par trosor (122). Visa bifogad fil 114841
Skriv till henne och kolla om hon kan ta med annars! Eller om det går att beställa på nätet och hämta på mässan?Men skit. Skulle sy en klänning. Frid och fröjd, mätte att tyget skulle räcka och började klippa. Bara det att jag missat att kjolvåden var mot vikt kant -.-
Så nu har jag delar till 3/4 klänning. Det saknas en bak-kjolvåd.
Som tur väl var hade jag sparat lappen med var jag köpt tyget (vilket är väldigt olikt mig) och hon kommer till Malmö-mässan i helgen. Hoppas hon har med just det tyget!
Ett gammalt tyg från Knitorious fabrics! Fantastiskt fint!Jag vill ha sådana leggings
Kollade hemsidan och tyget finns inte längreSkriv till henne och kolla om hon kan ta med annars! Eller om det går att beställa på nätet och hämta på mässan?
Jag resonerar som så att tyget isolerar bra nu när elpriserna är dyra.Ägnar dagen åt att städa I syrummet och organisera om i ett av tygskåpen. Det här är varför jag borde ägna mer tid åt att sy och mindre åt att shoppa tyg.
Visa bifogad fil 114918
Ägnar dagen åt att städa I syrummet och organisera om i ett av tygskåpen. Det här är varför jag borde ägna mer tid åt att sy och mindre åt att shoppa tyg.
Visa bifogad fil 114918
Jag har tänkt lite samma sak. Speciellt när jag var bara tvungen att beställa smultrontyg.Jag resonerar som så att tyget isolerar bra nu när elpriserna är dyra.
vilket fint batiktyg!Dagens fångst.
Visa bifogad fil 115135
Eller hur! Har tittat på det på varenda mässa senaste åren och nu slog jag till. Tre meter dessutomvilket fint batiktyg!