Ägnat sista halvtimmen åt att surfa runt bland trikåtyger på nätet. Så nu har jag beställt litegrann igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jippee! Älskar verkligen dina tryck, så härliga och färggladaÅh! Tack så hemskt mycket för din beställning! (Jag har ingen aning om vem du är, men TACK! )
Jultygerna kommer upp på en förhandsbokning inom en snar framtid, dinosaurierna kommer att vara med där.
Tack snälla, vad roligt att höra!Jippee! Älskar verkligen dina tryck, så härliga och färgglada
Åh vad kul att hon gillar dem! Min son har stått här och pekat, plockat tyger i en hög och högtidligt beställt tröjor i sina favoriter!Visa bifogad fil 101823
@Nixehen
Dottern som ska få kläder i tygerna var också mycket nöjd, satt en lång stund och tittade på dem och pekade ut djur. Och tog sen tyget med igelkottar och gick sin väg
Lillan är lite för liten för att beställa än, men jag har många planer självÅh vad kul att hon gillar dem! Min son har stått här och pekat, plockat tyger i en hög och högtidligt beställt tröjor i sina favoriter!
Haha, du ska se att hon snart börjar beställa, vänta bara!Lillan är lite för liten för att beställa än, men jag har många planer själv
Säg till om att banden är för korta. Kanske är nåt fel på mönstret som de kan rätta till.Jag kommer nog aldrig mer i hela mitt liv sy det här mönstret. Muse playsuit från Stitch upon a time. Den blev asgullig, det är inte det. Men banden som är runt stämmer inte i längd dom är ungefär 2" för korta och ja, jag har dubvelkollat, det är 1/2" sömsmån (varför ska dom jäkla jänkarna använda 1/2"?!? Folk syr väl för fan med ol där borta med och då vill man ha 1/4"/6mm!) och det var skits vårt att få till "gusset"... Jag vill påstå att jag kan sy bra, men den här har nog tagit mig 6-7 timmar att göra pga allt sprättande. Definitivt inget jag tänker sy och sälja I butiken... Visa bifogad fil 101849
Mönstret är gammal, sen typ 2016, och det är mååånga i deras fb grupp som frågat vad man gör för fel när den blir för kort. Det unison svaret från folk är "se till att inte sy fast mellanlägget, då kan du stretcha ut det tillräckligt". Men inget från mönsterskaparen att dom ska se över detSäg till om att banden är för korta. Kanske är nåt fel på mönstret som de kan rätta till.
Sjukt störigt med 1/2", det håller jag verkligen med om!
Men så dåligt! Även om mönstret har några år på nacken borde de ju i alla fall kommentera det..Mönstret är gammal, sen typ 2016, och det är mååånga i deras fb grupp som frågat vad man gör för fel när den blir för kort. Det unison svaret från folk är "se till att inte sy fast mellanlägget, då kan du stretcha ut det tillräckligt". Men inget från mönsterskaparen att dom ska se över det
Håller helt med!Men så dåligt! Även om mönstret har några år på nacken borde de ju i alla fall kommentera det..