Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm nu ska det ju vara en oversize modell, men jag hade nog gjort ett bystinsnitt på varje omelottdel, där det pekar ut.Så här ser den första ut som är "som den ska". Där pekar det inte ut något i fram men ser i stort sett gravid ut från sidan
Själva delen med omlott är inte rynkat och det finns ingen resår. Jag testade att knipa ihop och nåla lite för att se om jag kunde rynka just där men då fick jag inte av den för det blev för tajt. Mönstret kanske helt enkelt inte passar min kroppsform. Eller kanske ett tyngre tyg?Hmm nu ska det ju vara en oversize modell, men jag hade nog gjort ett bystinsnitt på varje omelottdel, där det pekar ut.
Jag hade också försökt rynka ihop det lite mer i midjan, alltså använt en kortare resår (om det är resår i)
Visa bifogad fil 97900
Har du resår du kan testa sy i? Då har du fortfarande vidden men mer rynk.Själva delen med omlott är inte rynkat och det finns ingen resår. Jag testade att knipa ihop och nåla lite för att se om jag kunde rynka just där men då fick jag inte av den för det blev för tajt. Mönstret kanske helt enkelt inte passar min kroppsform. Eller kanske ett tyngre tyg?
Ja det har jag. Förstår inte hur jag ska få dit den dock. Omlottdelen ligger precis under brösten redan så vet inte om det räcker till att kunna sy en kanal. Det enda jag sytt utanför en befintlig beskrivning är att lägga till fickor.Har du resår du kan testa sy i? Då har du fortfarande vidden men mer rynk.
Prova sy den precis över där du sytt ihop livet med kjoldelen alternativt i sömsmånen mellan liv och kjolJa det har jag. Förstår inte hur jag ska få dit den dock. Omlottdelen ligger precis under brösten redan så vet inte om det räcker till att kunna sy en kanal. Det enda jag sytt utanför en befintlig beskrivning är att lägga till fickor.
Tuffa!!Jag är barnsligt förtjust i mina nysydda leggings
Visa bifogad fil 98208
Tyvärr så hade jag ingen möjlighet till det i år så jag har handlat online istället, fick sms igår om att hämta paket.Tjoho, imorgon ska jag till Göteborg och sy-mässan! För tyg har jag ju inget hemma
Nån mer som ska dit?
Har semester på fredagen i oktober för mässa i StockholmTjoho, imorgon ska jag till Göteborg och sy-mässan! För tyg har jag ju inget hemma
Nån mer som ska dit?
Äsch, det är ingen sport om man inte syr veckan innan ett eventAvis på att ni ska dit. Mindre avis på sista minuten sömnad. Hoppas du blir klar i tid. Nästa år ska jag minsann också dit. Borde börja nu...
Äsch, det är ingen sport om man inte syr veckan innan ett event
Kolla Greenstyle, dom har lite olika varianter på leggings/tights. Cavallo är min favoritNån som har tips på bra mönster på träningstights/leggings med benfickor?
Tack!Kolla Greenstyle, dom har lite olika varianter på leggings/tights. Cavallo är min favorit
Funkar det ok att sy dem även utan coverlock-sömmar? Har en overlock, och en vanlig hushållsmaskin med typ raksöm och zick-zack funderar på om det kommer se konstigt ut..Kolla Greenstyle, dom har lite olika varianter på leggings/tights. Cavallo är min favorit