Trott
Trådstartare
Jag skickar pm! Osäker om man får länkaMen hallå jag vill ha en feministmössa, var säljer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickar pm! Osäker om man får länkaMen hallå jag vill ha en feministmössa, var säljer du?
Osäker hur neonigt det finns i softshell, annars är det ju vattentätt och fodrat. Jonic textil har jag köpt bävernylon I neonfärger, går ju att sy på reflexband på det och fodra med fleeceLeffehunden behöver ett par täcken som han kan ha när han hänger med mej i stallet när det blir mörkt och kallt. Jag vill ha nått som syns. Reflex, neonfärg och vattentätt. Vad finns det för lämpliga tyger?
Det såg käckt ut tänker att det kan vara bra med lite skarpa färger som syns när det är lite skumt men ändå för ljust för att reflexerna ska synas bra.Osäker hur neonigt det finns i softshell, annars är det ju vattentätt och fodrat. Jonic textil har jag köpt bävernylon I neonfärger, går ju att sy på reflexband på det och fodra med fleece
Här är bild på tilda I ett softshell täcke som jag sytt reflex som kantband runt hela.
Jag säger som @Trott också softshell som första alternativ Håller på med varsitt täcke till mina två hundar och har köpt reflexband att kanta med. Finns säkert neonfärgat nånstans tycker man!Leffehunden behöver ett par täcken som han kan ha när han hänger med mej i stallet när det blir mörkt och kallt. Jag vill ha nått som syns. Reflex, neonfärg och vattentätt. Vad finns det för lämpliga tyger?
Kolla om det går att lägga ut på sömsmånen vid dragkedjan, alternativt i sidosömmarna. Hänger ju lite på vad det är för tyg och design dock. Ett annat alternativ är att ta bort dragkedjan helt och sätta snörning.Jobbarkompis kom med två klänningar där det är för tight för att stänga dragkedjan. Hur skulle ni ha gjort. Hon är ok med att det är glipa där.
Det var nog min tanke och enklaste lösningenKolla om det går att lägga ut på sömsmånen vid dragkedjan, alternativt i sidosömmarna. Hänger ju lite på vad det är för tyg och design dock. Ett annat alternativ är att ta bort dragkedjan helt och sätta snörning.
Jag har företag, har precis börjat producera tyg till försäljning och dessa blir unika för mitt företag. Vet inte om jag får skriva ut företagsnamnet, men ett tips är att kika på vattenstämpeln på tidigare bild jag la upp.
Vill du tipsa om vad ditt nick är på Instagram?
Så fin!En peterpan tunika