MTV?Visa bifogad fil 95855
17 dagar, tre egna projekt att göra klart och två kompisprojekt att vara behjälplig med det är alltså sytjänst i princip dygnet runt nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MTV?Visa bifogad fil 95855
17 dagar, tre egna projekt att göra klart och två kompisprojekt att vara behjälplig med det är alltså sytjänst i princip dygnet runt nu
Jag gillar Made by Runi som mönster (om du vill ha pdf, finns nog som pappersvariant hos vissa återförsäljare också). De är generösa i strl och enkla att syJag har sytt lite till barnen men funderar på att testa att sy till mig själv också.
Här ni tips på mönster som passar till större storlekar (xl, 46). Främst enklare överdelar (T-shirts, tunikor).
Sen funderar jag på att köpa en ny symaskin. Har en billig som bråkar så pass ofta att det inte är roligt. Har ni ngt tips?
Behöver inte vara jätteavancerad, klara av vanliga saker och gärna lite tjockare tyger.
Kolla ditt lokala bibliotek, de brukar ha mönstertidningen Allt om handarbete att låna och rita av mönster från. Deras mönster brukar vara strl 36-54.Jag har sytt lite till barnen men funderar på att testa att sy till mig själv också.
Här ni tips på mönster som passar till större storlekar (xl, 46). Främst enklare överdelar (T-shirts, tunikor).
Sen funderar jag på att köpa en ny symaskin. Har en billig som bråkar så pass ofta att det inte är roligt. Har ni ngt tips?
Behöver inte vara jätteavancerad, klara av vanliga saker och gärna lite tjockare tyger.
Jag har en Texi black and white från Lisas tyger. Helt okej, klarar inte det allra tjockaste (nu pratar vi typ hästtäcken) men kämpat på bra.Sen funderar jag på att köpa en ny symaskin. Har en billig som bråkar så pass ofta att det inte är roligt. Har ni ngt tips?
Behöver inte vara jätteavancerad, klara av vanliga saker och gärna lite tjockare tyger
Kommer du och bukepicknickar på MTV?Sy sy sy
Nåla nåla nåla
Sy sy sy
Syr halsringning på ena tunikan och ärmar på den andra. Tror nästan lite motivation börjar infinna sig...
MTV?Kommer du och bukepicknickar på MTV?
Bara för att inse när jag öppnar den att de nötterna har tryckt motiven på FEL LEDD. Alltså jag ORKAR INTE!!Sitter och svär lite över att tryckeriet har skickat 60+m tyg i tio olika motiv, rullat på EN rulle.
Åh vad surt, vilket tryckeri har du beställt av?Bara för att inse när jag öppnar den att de nötterna har tryckt motiven på FEL LEDD. Alltså jag ORKAR INTE!!