Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hållit på med ett par byxor sedan i maj bara knappen och fålla benen kvar nu men..Försöker sy klart tröjan jag började på innan jul... men får mest sprätta
Att det ska vara så j-a svårt
Testade fålla ärmarna med overlocken, såg ut som en pyjamas så sprättade, blev bra med tvillingnål.Jag har hållit på med ett par byxor sedan i maj bara knappen och fålla benen kvar nu men..
Oj, bor du väldigt lyhört?Och lagom till att sy-motivationen infinner sig är det för sent att börja sy. Tydligen finns det folk i huset som sover
Har iaf nålat fast båda ärmarna nu. Undrar hur tidigt man kan börja imorgon?
Syr du medan du väntar på kör? Höjden av effektivitet i så fallVisa bifogad fil 95855
17 dagar, tre egna projekt att göra klart och två kompisprojekt att vara behjälplig med det är alltså sytjänst i princip dygnet runt nu
Jajamen! Kör gods så det kan bli en del tid ensam i skogenSyr du medan du väntar på kör? Höjden av effektivitet i så fall
Så man kan säga att du får betalt för att sy kläderJajamen! Kör gods så det kan bli en del tid ensam i skogen
Jag gillar Slim pants från wardrobe by me. Har visserligen bara gjort shorts av dem, inte testat fullängd än.Har ni några favoritmönster för byxor/jeans? Alternativt en djupgående tutorial på Youtube
Jag tänkte göra ett försök att sy stretchjeans och har ett par i stuprörsmodell som jag tänkte stjäla lite mått från men konstruktionsmässigt vore det nog bra med mönster+instruktioner.
Jag gillar Slim pants från wardrobe by me. Har visserligen bara gjort shorts av dem, inte testat fullängd än.