Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin! Knapparna passar ju perfekt till det där härliga tyget. Älskar katterna på strykbrädet ocksåSytt min första skjorta
Har inte provat den än, borde kanske göra det. Visa bifogad fil 94005
Jag har en gedigen samling knappar att välja frånVilken fin! Knapparna passar ju perfekt till det där härliga tyget. Älskar katterna på strykbrädet också
Vad tråkigt! Kanske är en kombination av saker? Små mönster, halvdant mätt och kanske du inte har rätt sömsmån? Tänker att många av dina projekt verkar ju bli lite för små. Kan ju vara att du tror du syr med 1 cm sömsmån men du egentligen syr med 1,3 cm. På ett helt plagg blir det rätt mycket. Bara spånar nuTre misslyckade projekt på två dagar.
Är Jenny Hellström Ruas mönster väldigt små, eller är jag extremt dåligt på att mäta?
Gjorde största storlek på en enkel klänning, den var så liten att jag knappt fick den över huvudet.. Suck. Skjortan passar inte heller, likaså en skjortklänning av samma konstruktör.
Det har gått åt mycket tyg till ingenting. Tur att det varit secondhand tyg..
Jag brukar klippa extra sömsmån, även om det ingår i mönstret, just för att jag vet att jag gärna tar i för mycket.Vad tråkigt! Kanske är en kombination av saker? Små mönster, halvdant mätt och kanske du inte har rätt sömsmån? Tänker att många av dina projekt verkar ju bli lite för små. Kan ju vara att du tror du syr med 1 cm sömsmån men du egentligen syr med 1,3 cm. På ett helt plagg blir det rätt mycket. Bara spånar nu
Äsch vilken otur!Gjorde ett par shorts av en modell jag har sen tidigare, som passar
Det första som hände när de var klara var att katten spydde på dem
Det är helt enkelt inte meningen att jag ska sy mer på ett tag.
Jag tar en liten paus tror jag. För mycket som går fel just nu, det tar på motivationen. Men snart är jag igång igenÄsch vilken otur!
Men det är klart att du ska sy
Katten tyckte väl bara att det är hög tid att du går emellan och syr henom en leksak eller två!
Klart att det är ruskigt tråkigt med så många motgångar på så kort tid, men du är så bra på det du gör egentligen, och jag tycker att det är så roligt att se dina alster