Så fin den är!Min andra Caroline. Somrig och fin!
Visa bifogad fil 91474
Men jag drar mig för att göra en klänning. Avskyr att sy kantband!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin den är!Min andra Caroline. Somrig och fin!
Visa bifogad fil 91474
Men jag drar mig för att göra en klänning. Avskyr att sy kantband!
Dubbelt tyg och kanske något mellanlägg eller filt på knäet? Allternativt ett tuffare tyg på utsidan av knäet som tål lite mer hasande.Jag har äntligen fått ordning (nåja) på mitt nya syrum!!
Jag har inte kunnat sy på ett år pga ett par flyttar och att hela min familj bott i ett rum, men nu äntligen
Har sytt två par "snabba" byxor (leggings) till min son, men ett par har redan hål på knäna. Han är tre år, så det blir ju lätt så. Hur gör man egentligen för att sy på knäförstärkningar? Jag är ganska nybörjare fortfarande.
Kan man sy på det i efterhand liksom? När det redan är hål?Dubbelt tyg och kanske något mellanlägg eller filt på knäet? Allternativt ett tuffare tyg på utsidan av knäet som tål lite mer hasande.
Kan man sy på det i efterhand liksom? När det redan är hål?
Då ska jag försöka det i morgon Det behöver ju liksom inte ens se fint ut egentligen!Visst kan man det. Jag minns tydligt att jag lagade halet lite provisoriskt bara sa det holl ihop och sydde pa lappar pa knana pa en av min avkommas knan mycket ofta. Ganska hogt upp i alder.
Jag har det ljusgröna och tänkte göra en ärmlös jumpsuit till dottern.Hjälp! Har fyra meter rosa polyestersammet från Rusta och en beställning på "nånting fint" från min systerdotter. Jag har noll idéer på vad som är "nånting fint" för en sjuåring Det är lite lite stretch i tyget, men inte så att det går att göra en vanlig tröja liksom.
Några tips på plagg som skulle funka? Någon som sytt av samma tyg kanske?
Kids resistance moto från Rad patterns kanske?Tänkte sy ett par byxor till systersonen. Grön trikå och svarta lappar i konstläder på knäna. Men jag hittar inget bra mönster! Hjälp!
Pojken är fyra år. Jag vill ha lite fickor på mönstret, inte bara vanliga leggings. Och detaljer, typ knälappar, i konstläder.
Får kolla på dem, tack för tipset!Kids resistance moto från Rad patterns kanske?
Underkläder jag syr trosor och sportbhar av stuvarHjälp. Vad gör en med trikåstuvar egentligen? Det är som störst 40xfb men mest är det mindre bitar som känns för stora att bara kasta bort. Försökte googla men fick inte upp något vettigt. Jag har inga barn att sy till och inget behov av hundra mössor haha.
Jag med, massor av trosor och så kan man sy strumpor med men det har jag inte testat än. Är det fina mönster kan man ju använda dom som accenter tex som en ficka på en t-shirt eller mudd på en tröja.Underkläder jag syr trosor och sportbhar av stuvar