Trott
TrÄdstartare
Ja lite höstiga! Egentligen inte riktigt mina fÀrger men det fÄr gÄFina gula tyger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja lite höstiga! Egentligen inte riktigt mina fÀrger men det fÄr gÄFina gula tyger
UfonDagens stora frÄga:
Sy klart UFOn eller starta nytt projekt?
Mycket roligare att ha ett "rensat bord" inför nya projekt
Det Àr ju det, men det Àr sÄ trÄkigt att sy om saker som Àr typ klara..Mycket roligare att ha ett "rensat bord" inför nya projekt
Kanske sÀtts ett mÄl att sy fÀrdigt x antal ufon innan du fÄr göra nÄtt nytt? X behöver ju inte vara sÄ högt om du inte villDet Àr ju det, men det Àr sÄ trÄkigt att sy om saker som Àr typ klara..
Jag har en stor korg under strykbrÀdan dÀr alla UFO hamnar
Eller skaffa en större korg? Jag har ju sÄ mycket fina tyger som ligger och vÀntar pÄ mig!Kanske sÀtts ett mÄl att sy fÀrdigt x antal ufon innan du fÄr göra nÄtt nytt? X behöver ju inte vara sÄ högt om du inte vill
Haha, alltsÄ jag har full förstÄelse har en del projekt att avsluta, och en del grejer som jag ska sy till andra som jag mÄste prioritera, men ÀndÄ köper jag mer tyg utan att veta vad det ska bliEller skaffa en större korg? Jag har ju sÄ mycket fina tyger som ligger och vÀntar pÄ mig!
Ok, jag ska fixa till jumpsuiten jag började pÄ för nÄgra veckor sen. Den behöver göras lite större i midjan och mindre över bysten. Det kommer ta en stund.
Det Àr roligt att köpa tyg!Haha, alltsÄ jag har full förstÄelse har en del projekt att avsluta, och en del grejer som jag ska sy till andra som jag mÄste prioritera, men ÀndÄ köper jag mer tyg utan att veta vad det ska bli
Har du möjlighet att göra en prinsesskÀrning eller ett insnitt? Tror det Àr enda sÀttet att rÀdda det.Hur ska jag fixa det hÀr?
Det glappar massor över brösten, men det finns ingen sidsöm att ta in..
Visa bifogad fil 98832
Un-finished objects eller ofÀrdiga projekt pÄ ren svenskaVad Àr ufon för nÄgot??
Jaa det skulle kanske gÄ. FÄr testa.Har du möjlighet att göra en prinsesskÀrning eller ett insnitt? Tror det Àr enda sÀttet att rÀdda det.
Jag skulle nog önska en kalender som var för adventsdagarna, alltsÄ bara 4 "luckor". Tror inte jag skulle vilja ha en med tyg dÄ jag sjÀlv Àr sÄ petig i vad jag vill sy i för material, men dÀremot skulle jag önska en med verktyg!! Typ kritor, pennor, mönsterpapper, saxar av olika slag, nÄlar, förvaringspÄsar för nÀr man Àr pÄ resande fot osv. Inser dock att jag kanske Àr fel mÄlgrupp eftersom jag mest syr historiskt, men en sax Àr ju alltid en sax liksom! Beroende pÄ innehÄll skulle jag nog kunna lÀgga upp till tusenlappen om det Àr lite större förvaringsgrejer exempelvis.Nu sitter jag och klurar pÄ att ordna en sy-adventskalender att sÀlja i företaget. SÄ jag frÄgar er, kÀra bukefalister - om ni skulle köpa en sy-kalender vad skulle ni dÄ önska att det fanns i? Skulle ni önska olika prisklasser? Hit me med era bÀsta inputs!
Tilly and the buttons Pearl cardigan kanske?Tips pÄ mönster till omlottkofta? Orkar inte rita sjÀlv.
Oj, ja den var ju jÀttefin!Tilly and the buttons Pearl cardigan kanske?