Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses vad snabb du ärBlev klar med de här 3 tröjorna också idag. Visa bifogad fil 99085
Den aprikosa tröjan tog väl totalt 20 min skära ut + sy dom andra två + klänningen tog lite längre tid iom fållar osvJisses vad snabb du är
Gjorde en snabbgoogling på storleksguide herr, och det är svårt att säga om det är lite kvinnligt, för de ställen jag kollade (h&m, kappahl och ellos) har inte stuss med alls I tröjor + att han hamnar i strl XL hos alla dom. Vissa (bonprix) hade bara bröstomfång med I sin strl tabellBehöver lite input. Mätte mannen och fick från 111/105/104 cm (bröst, midja, höft).. 176 cm lång
Vad blir bäst, att gå på 3xl rakt av, och bara korta mönstret till hans längd? (Översta raden är kroppslängd, sen bröst, midja, höft). Jag tycker dessutom måtten ser nästan lite kvinnliga ut, eller inbillar jag mig?
Visa bifogad fil 99891
Just det, det glömde jag nämna. Det är en väst. Den kommer inte gå ner över höfterna, så egentligen är väl inte det måttet relevant.Gjorde en snabbgoogling på storleksguide herr, och det är svårt att säga om det är lite kvinnligt, för de ställen jag kollade (h&m, kappahl och ellos) har inte stuss med alls I tröjor + att han hamnar i strl XL hos alla dom. Vissa (bonprix) hade bara bröstomfång med I sin strl tabell
Jag hade nog åtminstone smalmat av 3xl över höfterna, eftersom det är ganska stor skillnad på 104 och 118 cm. Men vet inte vad det är för plagg/material du ska sy i?