Okej. Det var som sagt inte alls min mening att det skulle uppfattas så utan jag borde väl skrivit att den passar någon som är mindre/har mindre storlek. Menmen, nu är det redan skrivet och jag har fått förklaringar om varför det såg illa ut så nästa gång tänker jag förhoppningsvis en gång till innan jag postar.Hade du skrivit att den kunnat vara fin "om den varit i rätt storlek" eller liknande så hade det blivit en annan sak. Jag tyckte också det såg illa ut när du skrev om "tillräckligt smal" eftersom jag uppfattade det som att du tycker att man måste vara väldigt, väldigt smal för att kunna ha kjol/den modellen på kjol (jag har bestämt för mig att du på bilder ser väldigt smal ut, och att då börja prata om att du inte är tillräckligt smal för att vara snygg i en kjol... näe.). Skulle jag läsa det igen så hade det kanske varit tydligare för mig hur du menat, men ja, det krävs ansträngning för mig att läsa det på annat sätt än så som jag gjorde först.
Och jag ligger på 20-21 i BMI och 38/40 i storlek så väldigt smal är jag inte, men smal ja