Jag är sugen på att sy ny dräkt till dottern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, visste inte att de hade tyg på rulle på Rusta. Har de bra utbud?Vi råkade köpa tyg på rusta till den nyss. 4 meter blå velour för 99 kronor
Det är en färdig tyglängd på 4 meter. De har inte metervara.Åh, visste inte att de hade tyg på rulle på Rusta. Har de bra utbud?
Det är färdigklippta jultyger idag fanns bara blått kvar. Det blev en dräkt till dottern av det och en tunika till mig.Åh, visste inte att de hade tyg på rulle på Rusta. Har de bra utbud?
Ja, man vill nog ha ett lite styvare tyg för veckade kjolar.Jag har lärt mig varför man inte gör veckade kjolar i jersey. Den sitter som en påse skit och det ser ut som jag har värsta degmagen
Jag tyckte att jag var smart som slapp dragkedjanJa, man vill nog ha ett lite styvare tyg för veckade kjolar.
Man kan ju göra en rynkad kjol men ha stretchen bak så slipper man också drakjedja.Jag tyckte att jag var smart som slapp dragkedjan
Vet inte hur du menar med rynkad?Man kan ju göra en rynkad kjol men ha stretchen bak så slipper man också drakjedja.
Fast sådär skriver man inte. Absolut inte okej.Vet inte hur du menar med rynkad?
Fick ihop den så den ser acceptabel ut iallafall. Den hade nog till och med kunnat sitta snyggt på någon som är tillräckligt smal
Varför inte? För små kläder sitter sällan snyggt och den är för liten för mig. Hade den varit 5-7cm större hade den kunnat sitta snyggt på mig ocksåFast sådär skriver man inte. Absolut inte okej.