Nääää det tvivlar jag starkt på, det är högst troligast min mamma som köpt detOm det inte är tillverkat av din farmors farfars far typ, så nej måla på du tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nääää det tvivlar jag starkt på, det är högst troligast min mamma som köpt detOm det inte är tillverkat av din farmors farfars far typ, så nej måla på du tycker jag.
Bara måla på dåNääää det tvivlar jag starkt på, det är högst troligast min mamma som köpt det
Jag hoppar in igen! Är inne i världens syhysteri just nu så har tusen (känns det som iallafall) projekt igång på samma gång. Det är totalt kaos i syrummet och min sax är puts väck sedan igår. Jag hade den i handen och sedan bara försvann den Så jag får använda hundarnas sax tills jag har lyckats gräva fram sysaxen igen (om den ens ligger i syrummet. Med tanke på hur jag är så kan den lika gärna ligga bakom badkaret).
Blev iallafall klar med denna klänningen igår! Andra projekt är en hel hög täcken till hundarna (som än så länge går åt helvete med en massa tyg som slösas bort för att jag är kass på att sy ), kjol i samma tyg som klänningen som jag inte kan bestämma om den ska ha spets nedtill eller inte, långärmad och kortärmad tröja i samma tyg (jag avgudar det tyget! Har letat i evigheter efter precis det mönstret och färgerna!), underkjol (går åt helvete), tröjor till hundarna av ett fleecetyg jag tänkte göra en tröja av med det tappade massor av färg i första tvätten trots att jag följde tvättråden, flera olika leggings, trosor, sy om en klänning osv osv i all oändlighet och allt ligger i ett stort berg ihop med kläder och accessoarer som ska säljas, hundmatssäckar som ska ställas undan, återvinning sedan alldeles för länge, alla tyglådor som är utdragna ur hyllan, skor, kläder, en hel hylla som är utdragen för hundmatssäckarna ska stå bakom den osv osv i all oändlighet för jag är helt hopplös
Visa bifogad fil 80670
Vilken mysig tröja! Vilket mönster är det?Denna tröjan/klänningen blev klar förra veckan ihop med en likadan fast kortare och utan huva. Jag fick verkligen pussla för att få ihop den sista men efter att ha fått dela ärmarna på längden så lyckades jag göra tillräckligt med Tetris av tyget för att få ihop det
Och kaoset som syns på bilden är INGENTING jämfört med hur det ser ut nu Jag funderar på att dra ned symaskinen till djurrummet så jag har större plats och inte behöver bo mitt i kaoset för marsvinen bor numera i lägenheten och vaktlarna har flyttat så bara jag lyckas röja och städa där så finns det gott om plats även efter jag har fixat lekplats till hundarna
Visa bifogad fil 80671
TackJag som hatar att fålla cirkelkjolar hade satt spets. Jättefin för övrigt!
Jag älskar den Det är detta från Stoff&stil som jag har förlängtVilken mysig tröja! Vilket mönster är det?
Typ en sån här?Tänkte önska mig en skräpuppsamlare till overlocken i julklapp, men hittar inte den som hör till min maskin (brother), någon som vet vad jag ska söka på? Hittar bara sådana som man ställer under maskinen med uppsamling i påse…
Min sambon 3d-printade en till mig så känner du nån med 3d-printer så hör efter där.Tänkte önska mig en skräpuppsamlare till overlocken i julklapp, men hittar inte den som hör till min maskin (brother), någon som vet vad jag ska söka på? Hittar bara sådana som man ställer under maskinen med uppsamling i påse…
Vändsy när du är klar, så slipper du kantbandDagens dilemma:
Jag vill sy ett "lapptäcke" till katternas matskålar men jag hatar att sy kantband och jag gillar inte själva quiltandet heller. Det är bara kul att sätta ihop småbitar till stora fina mönster.
Det har jag faktiskt gjort ett par gånger. Men det blir inte riktigt lika snyggt. Fast det är klart, katterna bryr sig nog inte.Vändsy när du är klar, så slipper du kantband
Dom ser nog ingen större skillnadDet har jag faktiskt gjort ett par gånger. Men det blir inte riktigt lika snyggt. Fast det är klart, katterna bryr sig nog inte.
Hoppas jag
Man vet aldrig med katterDom ser nog ingen större skillnad
”Näe, titta här, här har hon vändsytt!!?”Det har jag faktiskt gjort ett par gånger. Men det blir inte riktigt lika snyggt. Fast det är klart, katterna bryr sig nog inte.
Hoppas jag