Wow vilka fina stygn! Hade aldrig klarat att få de så jämna och fina för handSyr vidare för hand på min särk.
Visa bifogad fil 70269
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow vilka fina stygn! Hade aldrig klarat att få de så jämna och fina för handSyr vidare för hand på min särk.
Visa bifogad fil 70269
Wow vilka fina stygn! Hade aldrig klarat att få de så jämna och fina gör hand
Tackblev anklagad för att det skulle vara maskinsytt.
![]()
Haha åh, jag som har så svårt för hysterin och hur hon hyllas som expert på allt i diverse fb-grupper.Hade jag bara sett bilden utan att veta vem som låg bakom så hade min gissning landat på Bernadette Banner.
Haha åh, jag som har så svårt för hysterin och hur hon hyllas som expert på allt i diverse fb-grupper.![]()
Oj, jag håller mig borta från fb-grupper i allmänhet så har dålig koll på vad andra anser. Jag är mest imponerad över just hennes stygn![]()
Jag följer henne på Youtube men det är allt. Gillar henne videos mycket pga hennes humorJaa, det är nog en bra idé. Folk hyllar henne och säger att allt hon gör är HK och länkar till hennes video istället för till böcker och annan fakta där folk har forskat och skrivit böcker.
Ska vara OSVENSK och tycker mina är finare.![]()
Ska vara OSVENSK och tycker mina är finare.![]()
Alltså JA! Dina alster är to die for.
Säger samma som @starcraft, nog den jämnaste handsömnad jag settSyr vidare för hand på min särk.
Visa bifogad fil 70269
Om du ska sy den över bröstet skulle jag nog använda resårtråd, resårband kan nog bli för hårt att ha över bröstet?Jag vill sy smock på överdelen till en klänning jag håller på med. Jag har bara resårband hemma, ingen resårtråd. Går det att sy smock med resårband? Jag har aldrig sytt smock överhuvudtaget innan.
Om du ska sy den över bröstet skulle jag nog använda resårtråd, resårband kan nog bli för hårt att ha över bröstet?