Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såhär ser tröja ut efter tvätt.
Visa bifogad fil 60427
Två av fyra knapptrådar har helt enkelt gått av på mitten..
Syr du alltid i kors? Annars kan det vara knapparna med, jag hade ett par knappar som konstant sågade av tråden. Du kan även använda björntråd, den är ju lite tuffare.
prova att sy parallellt i stället då kan knappen inte röra sig på samma sätt.Ja, syr i kors på fyrhålsknappar. Har samma problem med tvåhåls. Inte alla, men tillräckligt för att jag ska känna mig osäker på att ge bort plagg med knappar..
prova att sy parallellt i stället då kan knappen inte röra sig på samma sätt.
Jag är inte rullstolsburen@TeamLundVer Det är inte säkert att det sätt som man anpassar mönser för rullstolsburna på är samma sätt som man anpassar mönster för andra.
Nej det var det jag utgick från att du inte är. Sidan det länkades till har mönster för sittande (i rullstol) och tips på hur man anpassar de mönstren (och om jag förstod det rätt även hur man anpassar "vanliga" mönster för sittande).Jag är inte rullstolsburen
Sök på särk för barn borde finnas massor.Jag behover lite hjalp.
Jag behover ett monster till ett Lucia linne till en 4-aring och ett stjarngosse linne till en 2-aring, men kan inte hitta nagot. HJALP!!!![]()
Det du ska sy är ju ett T med ett hål där huvudet ska sticka upp. Man syr det lite "oversize" och rynkar i halsen och vid ärmsluten. Det verkar inte finnas mönster på enbart särken när jag letar, kanske för att den är så enkelt.Tack for tipset, men jag hittar inga symonster.
Jättesnygg!By me twisted kimono av Angela Ribero i bomullsverlour. Har kortat av den nedtill och i ärmarna.
Visa bifogad fil 60965
Det du ska sy är ju ett T med ett hål där huvudet ska sticka upp. Man syr det lite "oversize" och rynkar i halsen och vid ärmsluten. Det verkar inte finnas mönster på enbart särken när jag letar, kanske för att den är så enkelt.
Köp vilket short eller blus mönster som helst som passar i storlek och förläng det?Jag ser for mig ett sott litet linne med krage ... Jag ger nog upp pa det nu i ar sa far jag leta efter ett monster (eller be kompisen skicka ett linne som jag anvander som monster nar det ar urvuxet) nasta ar.
Visa bifogad fil 61001
Köp vilket short eller blus mönster som helst som passar i storlek och förläng det?