Daff

Trådstartare
Jag har precis kommit hem efter att min hund har varit ensam i ett par timmar. Det ser ut som att han kan ha satt i sig en del sytråd, jag hittar bitar från själva rullen men ingen tråd.

Hur farligt tror ni det kan vara? Han visar inga som helst symptom, men det kan ju ha skett rätt nyligt.... Vet att när det gäller katter kan det vara väldigt farligt, för att tråden kan skära sönder tarmarna så det är väl det jag är mest rädd för. Är rätt förvånad också för han brukar inte gilla att äta på saker, och dessutom finns delar av innerdelen av rullen kvar.

Någon som varit med om samma sak?

Sv: Sytråd

Inte med sytråd, men min gammelhund käkade lite av varje förr!!:rofl:

Husses ena träsko var inte så väldigt vacker efter Baileys mun...:rofl:
Ett minuten-kort, en rulle hundbajspåsar tuggades sönder, en penna, ett halvt paket curadon och en napp...

Visst ja, sonens cykelhjälm också.....

:rofl:
Pratade med djursjukhuset, och de sa att det inte var nån fara med Curadonen, men hon var orolig för detta med nappen...

Men den kom ut...

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 836
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 582
Senast: tanten
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 322
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka