Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sök på youtube så finns det tutorials på hur man syr fast huvudena så att de sitter bra. Sen gäller det att man stoppar ordentligt upp i nacken på dockor så att huvudena hålls upp för att de inte ska nicka.Okej nu behöver jag råd!
Jag kan inte sy för hand.
Håller på och syr lite djur av stuvar och behöver sy en del för hand. Men jag kan verkligen inte! Ska bland annat fästa huvud på kropp, men hur? Jag får inte till det, det sitter inte kvar..
Finns det något supertips på hur man gör egentligen? Har exakt samma problem när jag virkar amigurumis..
Hjäääälp!
Säljer du mössorna via hemsidan också?75 mössor. Dom är färdiga nu, men har ett helt gäng till jag ska göra...
Ska göra, men inte fått ut dom än Har i princip 100 olika så tar lite tid Har 10 olika storlekar och varje tyg finns oftast bara i 2-4 mössor i olika storlekar så blir många att fota/redigera och lägga uppSäljer du mössorna via hemsidan också?
Sök på youtube så finns det tutorials på hur man syr fast huvudena så att de sitter bra. Sen gäller det att man stoppar ordentligt upp i nacken på dockor så att huvudena hålls upp för att de inte ska nicka.
Och sen är det som med allt annat, var noggrann och öva öva öva!
Aha, då är jag med!Hittar bara hur man syr ihop virkade figurer, inget om sydda.. Det är ju lite annorlunda. Finns ingen nacke att stoppa, huvudet sitter direkt på kroppen som en huvudfoting typ
Har en fråga till:
Vad är besparing? Är det samma sak som halslinning typ?
Har ett mönster med både infodring och besparing och jag får inte riktigt till det hur det ska sättas ihop.. Antar att infodringen ska sitta som "baksida" på besparingen typ? Eller tänker jag helt galet?
Försökt googla lite men blir inte mycket klokare.