Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg precis ditt halsband i "sy till djuren" på fb! Kul att se det på hunden också, ser jättefint utJag sydde ett till hundhalsband idag
Tack Jag är jättesugen på att sy mer nu, men har inte så mycket material hemma än.Jag såg precis ditt halsband i "sy till djuren" på fb! Kul att se det på hunden också, ser jättefint ut
Kolla second hand. Det brukar finnas en del att hitta där jag har köpt mycket bomullstyger och gardiner som är nya/ser nya ut för småpengar. Gardiner är ju ofta stadigt tyg och går att använda till en massa saker.Tack Jag är jättesugen på att sy mer nu, men har inte så mycket material hemma än.
Ny klänning!
Provade den, men kunde inte knäppa hela vägen upp. Nådde inte
Ska göra en till i ett grönt prickigt tyg tänkte jag.
Snygg! Vad är det för mönster?
Idag gjorde jag en inte allt för enorm sak Sydde ihop ett hål i en ryggsäck, en söm som gått upp bara, men jag är fortfarande så fascinerad av att det går att göra saker med symaskin att "laga hål" känns underbart bra
Jag har dessutom kommit på vad jag ska göra med små tygbitar som blir över. Jag ska sy hårsnoddar av dem! Ska prova i alla fall. Små hårsnoddar av modell "tygrör med resårband inuti" borde gå snabbt, och så skulle jag slippa slänga tyg. Helst vill jag inte slänga minsta millimeter av något alls. Ska se om jag kan testa redan imorgon.