Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har klippt till ett par softshell-byxor till dotra idag. Men var för trött för att sy nu i kväll. Det är ju en typisk leggings-tjej - och för närvarande kommer hon hem från förskolan med hål på knäna nästan varje dag. Plus att det börjar bli för kallt att vara ute flera timmar med bara tunna leggings.
Får du tråkiga kommentarer om hur du syr alltså? Det låter ju helknäppt. Lägg upp bilder på allt du syr här istället så får vi bukefalister visa att vi gillar att se det du görLite av det jag gjort senaste tiden, klänningar till mej, Runi everyday dress och relaxed från Ottobre och så några tröjor till dottern. Känner mej lite blä med sömnaden just nu pga tråkiga kommentarer, ren avundsjuka men även det sårar tyvärr.
Men vad är det för surpuppor som ger tråkiga kommentarer? Du syr ju jättefina kläder!Lite av det jag gjort senaste tiden, klänningar till mej, Runi everyday dress och relaxed från Ottobre och så några tröjor till dottern. Känner mej lite blä med sömnaden just nu pga tråkiga kommentarer, ren avundsjuka men även det sårar tyvärr.
Får du tråkiga kommentarer om hur du syr alltså? Det låter ju helknäppt. Lägg upp bilder på allt du syr här istället så får vi bukefalister visa att vi gillar att se det du gör
Men vad är det för surpuppor som ger tråkiga kommentarer? Du syr ju jättefina kläder!
Det går inte att säga ifrån ordentligt till dem då? Säga att de antingen får säga något snällt eller säga inget alls och låta dig ha dina intressen ifred.gulle ni!
Min kära svärmor är det som är ena mindre trevliga människan , hon förklarar med ett leende hur hon kollat dotterns kläder om jag sytt dom och sen letar fel, nu är grejen att hitta trådar som sticker ut.
Sen får jag höra att en nära släkting klagar på att jag syr för mycket och att dottern har för mycket kläder. Dottern är en fullt normal 19 månaders som slutar ner sej precis som barn ska, sen att jag kombinerat min hobby med nytta i att kunna sy kläder så jag slipper tvätta hela tiden.
Nä avundsjuka tanter är vad jag har runt mej, borde inte ta åt mej men det ligger och gnager ändå och tar glädje ur sömnaden som borde va min avkoppling.
Men jag kör på, just nu syr jag och har klippt ut 3 omgjorda everyday dress, en tröja, en kappa och 2 par mössor åt dottern, 2 relaxed klänningar, en everyday dress och 2 toppar till mej. Allt ska helst va klart nästa helg så det kan packas inför Sverigeresan veckan efter, screw housework morsan ska sy när ungen sover den här veckan
Det går inte att säga ifrån ordentligt till dem då? Säga att de antingen får säga något snällt eller säga inget alls och låta dig ha dina intressen ifred.
Jag har hjort tyget i rosa. Men vad snyggt det var i turkost/grönt! Jättefina plaggDenna tråd har jag missat totalt Så jag hoppar rakt in.
När hästen och katten dog innom en vecka av varandra hittade jag sömnaden för att överleva. Jag är inte jättebra, men vad det är roligt! Syr mest åt min lillasyster, men har gjort lite åt mig själv med.
Senaste jag gjorde åt lillasyster
Och igår köpte jag denna
Jag har hjort tyget i rosa. Men vad snyggt det var i turkost/grönt! Jättefina plagg
Overlock, värt det eller ej?
Funderar på att köpa en overlock men är det verkligen värt det?
Jag fick min i fredags, har bara hunnit sy en tröja men är såldOverlock, värt det eller ej?
Funderar på att köpa en overlock men är det verkligen värt det?