Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg bilden på FacebookSå avundsjuk på alla som var på mässan
Jag har roat mig med att rita upp ett täcke åt katten, han fryser ås mycket nu när det är minusgrader. Har gjort några ändringar nu och tror det blir perfekt, men har inte hunnit göra klart nyaste varianten
Och en tröja till häst tokiga lillasyster
Jag också Kul när man ser bild här och sen på fbJag såg bilden på Facebook
Jag såg bilden på Facebook
Jag också Kul när man ser bild här och sen på fb
Jag var till skroten i Kinna i fredags. Det blev dyyyyrt råkade köpa tyg för 1800 kr Bara trikå åt mig själv. En del jogging med flossad baksida, hoppas det funkar bra till vinter tights. Ska ta kort å vida när jag kommer hem sen
Tack Jag är ju partisk, men han är faktiskt jäkla gullig@Lii Han är ju så söt din Frasse! Och vilket fint täcke!
Verkar som detJag med verkar som vi är några sytokar här
Jag var till skroten i Kinna i fredags. Det blev dyyyyrt råkade köpa tyg för 1800 kr Bara trikå åt mig själv. En del jogging med flossad baksida, hoppas det funkar bra till vinter tights. Ska ta kort å vida när jag kommer hem sen
Frases tyget har jag sett men inte det andra. Men wow! vill ha Gullan tyget love:Vi fick nya tryckta mössor på jobbet idag. Dom är sydda med synlig overlock söm längst ner Jag är lite känslig så jag kommer säkert tycka den skaver.
Däremot var passformen superbra! Funderar på att klippa i sär den och rita av
Och hänger ni på facebbok med har ni säkert sett dessa men jag är så löjligt nöjd! Frasses tyg har jag även gjort i rosa och ljusblå. Gullans bara med färgstänk Jag hoppas det kommer innan jul!
Haha, ja De flesta som sett det live på mina hundar har börjat skratta högt, om de inte själva har hundar som behöver matmössa. Min mor har fortfarande inte vant sig helt, trots att jag haft sådana här hundar i.. 10 år nu.Matmössor ser så kul ut! Förstår att det är smidigt men det ser helkul ut!