Overlock, värt det eller ej?
Funderar på att köpa en overlock men är det verkligen värt det?
Helt klart värt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Overlock, värt det eller ej?
Absolut värt det!Overlock, värt det eller ej?
Om du inte sett det sthu så kommer Lidl sälja en på torsdag för 1500 kr
Är Lidl-symaskinerna ok att använda? går de att serva och köpa reservdelar till som andra märken?Jag såg det. Funderar på att köpa men är helpank just nu :/
Fast kanske kan låna lite av pojkvännen. Vore ju kul att ha!
Pingvin-tyget var ju alldeles underbart!
Är Lidl-symaskinerna ok att använda? går de att serva och köpa reservdelar till som andra märken?
Hoppar in mitt i tråden här ...Jag hann sy lite i helgen
Och så måste jag visa skönheten jag fick i födelsedags present av sambon förra veckan.
Jag har tänkt sy mjukisdjur hur länge som helst (och sparar hur många mönster som helst på Pinterest...) men det blir aldrig avMin granne är en tygaffär som ska stänga. De har haft 50 % ett tag nu så jag var inne och shoppade lite.
Dessutom hittade jag bra tyg på second hand i helgen, så nu har jag massor med tyger! Beställt hem mer blixtlås (och lite stuvbitar) från Jonic. Dumt egentligen med tanke på hur ekonomin ser ut, men det är ju så kul att sy!
Nu ska jag sy en mjukishäst. Bilder kommer om det blir bra
Hoppar in mitt i tråden här ...
Var har du hittat mönstret till klänningarna? Ser ut som något i den stil jag söker.
Hoppar in mitt i tråden här ...
Var har du hittat mönstret till klänningarna? Ser ut som något i den stil jag söker.
Ja det påminner om omgbananas smart dress (till vuxen) och/eller hoodie dress (till barn). Har båda mönstren och gillar dom skarptDet två lila är Runis everyday dress ner till och överdelen är samma tröjmönster som överdelen, från Ottobre 1/2010 tror jag.
Annars tror jag omgbananas har ett som är likt också @Trott visst har du det mönstret?
Jag och mamma ska dit på lördagen Första gången jag är på det.Hörde på radion idag att det från fredag till söndag är någon typ av "sy-festival" eller liknande i Sthlm, Älvsjömässan tror jag det handlade om. Hade jag inte varit upptagen hela den här helgen så skulle jag nog åkt dit och kollat lite.. Någon annan som ska dit?